1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
o eilering

3maanden geen trainingen

Door werk niet kunnen trainen voor drie maanden, ik ga nu weer beginnen, dit is mijn huidige shape

3maanden geen trainingen
o eilering, 7 jul 2018
Aronymous en TheWolf vinden dit leuk.
    • Vieze jij
      lol,weet je hoeveel mensen op dit forum ultra dedicated en enhancend trainen en leven en deze shape nog lang niet hebben bereikt

en jij traint gewoon 3 maanden even niet ,hahaha
    • o eilering
      @Vieze jij ik ben er zelf ook verbaast over, maar heb ook iets van nu moet ik niet het lot gaan tarten en weer goed beginnen met trainen. Ben wel flinke kracht kwijt hoor maar dat is even paar weekjes bikkelen
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    o eilering
    Datum:
    7 jul 2018
    Bekeken:
    418
    Reacties:
    2

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    133,8 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    600px
    Hoogte:
    669px
    Apertuur:
    f/2.2
    Maak:
    samsung
    Model:
    SM-T585
    Belichtingstijd:
    1/8 sec
    ISO-snelheidswaardering:
    ISO 400
    Brandpuntsafstand:
    2.44 mm

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie