AndroidHealthClinic
5 maand
SmalMaarDapper

5 maand

5 maand aan het trainen

68 kilo (begingewicht 59)
in vergelijking met eerste foto is de ruggegraat eindelijk verdwenen, en die putjes ook ter hoogte van de schouders.

in duidelijk licht zijn de spieren goed te zien, maar moet dringend eens een betere fotograaf zien te vinden xD

Tot over 6 maand :)
 
9 kg in 5 maanden. Had meer gekund in principe omdat je beginner bent. Maar iig progressie! Gaat de goede kant uit;)
 
goed bezig hoor. 9 kg in 5 maanden is gewoon netjes vind ik. Ook voor een beginner. Bf is gewoon goed laag nog.
 
ja ben er zelf ook best blij mee. Iedereen in mijn omgeving zei dat ik nooit gespierd ging worden, dat het niet in mijn genen zat en dat ik te weinig vet had xD.

MAar zonder DBB was het me probably ook niet gelukt, dus iedereen die positief aan het forum bijdraagt, dank hiervoor :)

Heb hier veel goede tips gelezen, en ook als je motivatie eens een dag minder is, kom je effe op het forum en krijg je meteen weer zin :)

Ik zou wel nog wat meer kilo's zijn bijgekomen, indien ik sneller met deadlift, squat en BOR's begonnen was, want ben echt sneller bginnen groeien toen ik die meepakte in mijn schema
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
SmalMaarDapper
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.449
Aantal reacties
4
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
SAMSUNG SGH-G600
Opening
ƒ/2.8
Blootstellingstijd
1/23 seconde(n)
Bestandsnaam
Dave3.jpg
Bestandsgrootte
43,1 KB
Dimensies
800px x 600px

Deel deze media

Back
Naar boven