1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Nick1987

58046069

foto van februari 09 1m80 85.50kg schat rond de 14%

58046069
Nick1987, 13 mei 2009
    • PBS
      netjes!

ik train @ home :D
    • pash
      volgende keer betere foto
    • Soltari
      Dikke rug man, heel mooi. Je armen komen alleen niet zo goed uit omdat je ze naar voren houdt.
    • indigojup
      laat die handschoentjes eens achterwege en train als een echte man,wat eelt op die handen kan geen kwaad hoor
    • Robke78
      goed resultaat kerel ... je hebt duidelijk wat overgehouden ;-)
    • Ano_14317
      @ indigojup...
      wat boeit dat nou? de 1 traint met handschoentjes de ander niet.. tgaat om zn fysiek..
    • baksteen123
      goeie rug, mag ook wel na 2 kuurtjes
    • Heywood Jablomi
      haha Dalicious heeft eigenlijk gelijk maar een beetje gay is het toch wel. Als je gewicht rondslingert van Coleman proporties zijn handschoentjes gerechtvaardig, maar iets zegt mij dat dit hier niet het geval is :P

Edit: 2 kuurtjes? dan vind ik het toch een stuk minder indrukwekkend.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Nick1987
    Datum:
    13 mei 2009
    Bekeken:
    1.967
    Reacties:
    10