Fitness Seller
6 maand
erwin280

6 maand

ik train nu bijna 6 maanden en het gaat lekker

175cm
60kg
bodyfat geen idee maar laag iig

stats :

bp : 60kg
dl : 105kg
sq : ga ik over een paar dagen mee beginnen nu ik eindelijk veilig mijn benen kan trainen thuis

ik woog voor de 3 weken vakantie 62kg, ik heb ik de vakantie heel wijnig gegeten net als ik deed voor het trainen eigenlijk en ik ben gelijk 2kg lichter geworden.
ik dus 6 maand. heb hem ff vergeleken met de beginfoto in mijn gallery en ik zie toch wel redelijk verschil. nu harder, beter trainen en meer eten. een maandje 6000Kcal proberen en kijken wat het brengt

knijp misschien mijn schouderbladen nog iets teveel naar elkaar toe?
 
gezien je eerste foto ga je lekker :thumbup:
daarom een 8 van mij

6000 bij 60 kilo is dat niet wat teveel van het goede trouwens? zou je dat uberhaupt wel vol houden? denk als je op 4000 gaat zitten je ook wel goede progressie kunt blijven boeken.
 
met 4000kcal kwam ik niet aan, met 5000kcal ong. een kilo per maand, nu wil ik een maandje 6000kcal proberen en kijken wat er gebeurt. Misschien dat ik na dat maandje wel weer terug ga naar 5000. Het is een beetje expirimenteren he;) ik verbrand op mijn werk zelf ook aardig wat calorieën op een dag namelijk.
 
Lijkt me echt wel overdreven met die kcal, je vreet dan bekant dubbel zoveel als mij. Als je aankomt, zal het grotendeels vet zijn, en dan kon je al die brezzahsletjes gedag zeggen:P
 
Ed , je gaat goed. :thumb:

je Kcal inname moet je rustig opbouwen.

weet niet waar je nu op zit maar
6000Kcal niet KJoule is veel
 
Ik denk inderdaad dat hij kilojoule bedoeld, want 6000kcal op 60kg kan niks anders opleveren dan 1 dikke bierbuik.

Voor 6000kcal moet je, met 6 maaltijd totaal, ongeveer per maaltijd 12 boterhammen wegwerken 500gr kwark. Dus totaal 60 boterhammen per dag :)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
erwin280
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.691
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
OLYMPUS OPTICAL CO.,LTD X-2,C-50Z
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
7,8 mm
Blootstellingstijd
1/10 seconde(n)
ISO
80
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
erwin_004.jpg
Bestandsgrootte
49,4 KB
Datum gemaakt
wo, 16 januari 2002 4:15 PM
Dimensies
768px x 576px

Deel deze media

Back
Naar boven