1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Lekkerbezig

68kg naar 122kg

9 jaar trainen eten en slapen ervoor Voor de gene die er een paar keer naar vroegen, armen zijn 49cm koud, 50,5 pumped

68kg naar 122kg
Lekkerbezig, 13 apr 2018
Aronymous vindt dit leuk.
    • Bosco55555
      Hard gewerkt ......Wat doe je voor die borstpartij?
      Lekkerbezig vindt dit leuk.
    • Lekkerbezig
      @Bosco55555
      Thnx man. Sowieso hit ik bijna alle spiergroepen 2,5x a 3x per week. (Train 7 dagen en heb 5 verschilende split trainingen.)
      Op een borst/tricep dag begin ik altijd met oly bench. Ik doe mn heavy compunds altijd op 6 tot 8 reps. 4 werksets.
      Daarna de isolaties: dumble incline, dumble ( met de dumbles tegen elkaar), low pully cable flyes en high pully cable flyes alles op 10 reps 4 werksets
      Decline doe ik eigenlijknooit.
      Daarna triceps
      Met alles eigenlijk volledig nurotisch gefocust op schouderbladen tucked in en chest open.
      Eigenlijk altijd zo progressief mogelijk kwa gewichten maar als ik voel dat ik een kutdag heb of gewoon geen kracht dan maak ik er een lichtere high volume dag van
      o eilering en Bosco55555 vinden dit leuk.
    • Vieze jij
      netjes beest
    • Daadkrachtig
      Lekker man goede back
    • StylinBro
      Idd lekker bezig
    • o eilering
      kijk dit wou ik zien! wat een progressie kerel echt heel goed bezig
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Lekkerbezig
    Datum:
    13 apr 2018
    Bekeken:
    315
    Reacties:
    6

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    1,4 MB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    3490px
    Hoogte:
    3490px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).