• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat
6maand
Scarred Rock

6maand

Nu een half jaar bezig.. Niet het maximaal mogelijke resultaat bereikt helaas, maar er komt nog een halfjaar om dat wel te doen, en daarna nog een, en nog een, en...
Een beetje stats: 1m82, 88kg, 23j. BF ??? volgens zo'n stuurtje 13%
Ik hoop deze winter te kunnen bulken tot 95, liefst 100kg, zonder boven de 15% uit te komen.
Volgende foto als dat gelukt is ;)
Je staat er ongeveer hetzelfde voor als ik, gewoon doortrainen maar en als je gaat bulken (zoals ik deze lente / begin zomer een paar maanden deed) inderdaad niet boven de 15% want het gaat er maar moeilijk weer af! (Spreek uit ervaring!) Verder blij te zien dat er behalve ik nog iemand rondloopt op dbb die trots op z'n borsthaar is ;)

@ seagal: Ik vind ook steeds dat ik er lichter uitzie, maar dit gewicht lees ik toch op verschillende weegschalen af, en neen ik weeg me niet volledig gekleed.

@ AlexH: borsthaar FTW ;)

bf gemeten met een stuurtje ? wat is dat ?

ik heb mijne gemeten met een huidplooi meter en kom rond de 15% uit en ik denk dat jij wel iets vette bent dan ik als ik mijn foto vergelijk

pic-vetmeter.jpg

zoiets. Werkt volgens hetzelfde principe als die weegschalen die je vetpercentage bepalen, maar dan via je armen ofzo..
Volgens de fitness-meet-persoon uiteraard héél accuraat. ;)

stuurtje heb ik laatst ook gedaan is redelijk nauwkeurig tot mijn verbazing, maar toen ging mijn vader het doen en toen klopte er geen zak van :p

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Scarred Rock
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.407
Aantal reacties
11
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews