1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
visser

6weke

19jaar 1.76 68kg bicep36.5 ja nu al weer 6 weken bezig,er is al vooruitgang te zien,just de armen zijn nog alt te dun vergeleken me de rest,komt wel in orde:)

6weke
visser, 27 mrt 2005
    • Ano_4713
      6 weken? welke sporten heb je voorheen gedaan dan?
      ik vind het toch al netjes!
    • Maxwell
      goede borst! heb je een tussenstop gehad ofzo?
    • visser
      ja heb al een tijdje getraind vroeger maar altijd in stukken,was toen nog niet gedisiplineerd.nu ben ik beetje ouder en ga er helemaal voor,opletten op eten enzo,5dagen op de week traine.:)
    • coltivatore
      goeie basis
      verder: als jij 1.76 m bent lijken je biceps mij niet 36,5 cm
    • visser
      ja heb ze just nog es gemeten tis 36:p ma heb uit mijn eigen brede schouders,daarom lijke mijn armen altijd al te smal
    • warrior
      ga zo door

gr warrior
    • Powerblade
      Je hebt wel al een mooie borst, alleen lijkt je rechter pec lager te zitten dan je linker, maar dat kan aan de pose liggen.
      En pak die armen maar hard aan, ik heb het zelfde, veel grotere schouders en rug als dat mijn armen zijn (nu 42,5 cm, maar ze groeie weer).
    • visser
      ja ben er mee bezig vollenbak bicep en tricep,bicep is wel nooit mijn favoriete spier geweest,eerder schouders,borst triceps alle oefeningen waarbij je het gewicht wegduwt,trekken vind ik minde leuk mja moet wel ee,greetz:)
    • WINSTROLST
      best wel mooie foto maar ff een vraagje zit je daar in een darkroom ofzo pffffffff whoehahaha
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    visser
    Datum:
    27 mrt 2005
    Bekeken:
    3.655
    Reacties:
    14