Fitness Seller
6weken & vast schema
Mathy

6weken & vast schema

heb een klein jaar onregelmatig getrained, paar weken wel paar weken niet, nu ben ik e laatste 6 weken 4x per week aan het gaan, heb niet echt gebulkt, gewicht schommeld rond de 60, moet dus nog een pak bijkomen. heb momenteel nog niet echt een doel dus voorlopig houd ik me aan mijn schema en probeer ik wat gewicht bij te komen... zullen wel zien wat het geeft :)
dit is géén before/after foto :) beide foto's op zelfde avond genomen, maar in mijn galerij staat een foto van paar maand geleden, daar ben ik nog net iets magerder ^^ ik doe m'n best maar niet 100% zoals ik al liet blijken :)
 
Ik zou gewoon zo verder doen en niet te extreem beginnen eten. Eet gewoon voldoende maar probeer rond dit vetpercentage te blijven. Met extra vetwinst ben je echt niks, het kost je enkel maar moeite om dat eraf te trainen.
Trouwens bij dit vetpercentage zal je er altijd goed blijven uitzien terwijl je rustig droge massa opbouwd.
 
ja dat was ik ook van plan hoor :) ik heb alle tijd... ben ook 20j ... ik weet dat er beesten zijn van 20 jaar maar zo hardcore wil ik nog niet gaan, rustig aan doen héhé :)
 
zoals baksteen zegt meer eten, veel meer..... 60kg is niets man!
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Mathy
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.058
Aantal reacties
9
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
NIKON COOLPIX L16
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,7 mm
Blootstellingstijd
1/60 seconde(n)
ISO
400
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
2_copy2.jpg
Bestandsgrootte
47,3 KB
Datum gemaakt
di, 17 november 2009 1:41 AM
Dimensies
600px x 300px

Deel deze media

Back
Naar boven