1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Dehaantje

8 week cut

8 week cut
Dehaantje, 27 jun 2016
xGabyx en DionJones vinden dit leuk.
    • Neaxon
      Gewicht voor en na?
    • Dehaantje
      Voor: 90 kg
      Na: 83.5 kg
    • Florianknetter
      zo te zien geen spieren verloren, maar zou toch eerst nog een paar jaar doorbulken of is dit je doel ?
    • Thomas
      Als hij geen spieren verloren heeft, wat dan wel?
      Dat is toch geen 6,5 kilo vet?
      6,5 kilo vet is 12 pakjes boter.
    • Florianknetter
      @Thomas

op die foto ziet het er zo uit, 6.5kg vet is doenbaar in 8 weken.

in mijn bulk zat ik op 84kg met 72kg droge massa na mijn cut stond ik op 75kg met 71.2 droge massa, ik was in 8 weken tijd ongeveer 8 kg vet kwijt en nog net geen 1kg spier
    • Florianknetter
      @Thomas

hoe vettig waren zijn benen voor de cut zien we niet e? :P
    • Dehaantje
      Boys boys rustig. Wat denken jullie van vocht? En tuurlijk zal er een beetje spiermassa bij zitten, dat is bijna niet te voorkomen. Zit nu weer lekker in mijn bulk :)
    • Dehaantje
      Heb geen before pic van benen, maar daar waren geen enkele veins op te vinden. Nu wel, zal nog wel even 1 uploaden
    • Thomas
      Als dat 6,5 kg vet is, moet ik nog 15 kg kwijt voor eind volgende maand. Hoop het niet :eek:

En ik heb werkelijk overal aderen lopen en toch nog behoorlijk wat vet te pakken op onderrug.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Dehaantje
    Datum:
    27 jun 2016
    Bekeken:
    1.135
    Reacties:
    10

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    2,2 MB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    2152px
    Hoogte:
    1910px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).