MuscleMeat
Abs
Muay Thai J

Abs

Een nieuwe abs-foto ipv de vorige. Ik kreeg namelijk als commentaar dat het jammer is dat ze zo smal zijn. Hier eindelijk een deftige abs-foto...

Al meer dan een maand terug hardcore aan't trainen en deze keer pak ik m'n buikspieren ook 2-3x per week deftig mee (niet de occasionele crunches zoals vroeger) waardoor ze in ook breder aan't worden zijn.

[b]Doel is een Men's Health figuur...[/b]
Goede abs en chest, ja. Hoe zit het met de rest? Trekken de wheels en guns al een beetje bij?
 
Thx man, gohja dat begint eindelijk terug te komen! Binnen een maandje ofzo volgt daar wel eens een foto van ;)
M'n trainingen bestaan steeds uit 4-5 compounds gevolgt door 2 isolaties ofzo. Volgens het rug-biceps-benen en borst-triceps-schouder principe. Binnen een maand of 2 ga ik eens rug-triceps-benen en borst-biceps-schouders ofzo proberen, kwestie van m'n zwakke plekken harder aan te kunnen pakken!
 
Is een upper/lowerbody schema niks voor jou? Heb er behoorlijk wat massa mee gewonnen.

Verder ben ik benieuwd hoe met name je armen en kuiten erbij staan. Die liepen vroeger behoorlijk achter. Goed als je ze heb bijgetrokken :)
 
Heb ik ook gehad... maar daardoor kreeg ik net nog meer achterstand aan m'n armen en kuiten t.o.v. de rest :(

Voorlopig pak ik veel betere gains dan gehoopt, dus ga nog ff zo verderdoen ;)
 
aangezien dit een abs-foto is, zal ik je beoordelen op je abs.. een dikke 9. borst = goed, maar NOG geen 9. zeker wel iets waar ik nog naartoe moet werken. goed bezig!
 
idd het is een "abs' foto daarvoor een 8+, zien er goed uit. borst trouwens ook ;)
Maar ik weet nog dat de rest wat minder is, vooral de armen...
ik weet hoe je je voelt ik heb hetzelfde :S
 
thx mensen, is idd als abs-foto bedoeld... bovenkant borst staat er namelijk niet op, dus borst is niet te beoordelen ;)

blijven knallen :p
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Muay Thai J
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.423
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
CoreLogic SAMSUNG
Bestandsnaam
abs_09-04-2008.jpg
Bestandsgrootte
22,3 KB
Datum gemaakt
do, 30 november 2006 12:00 AM
Dimensies
576px x 505px

Deel deze media

Back
Naar boven