AndroidHealthClinic
Aeresan
Foto Contests

Aeresan

Mijn naam is Aeresan, ik ben 24 jaar oud, 1.69m en 66kg. 4 jaar terug begon ik op 56kg met een skinny-fat lichaam te trainen. Toen fanaiek gebulkt naar 83kg en nu op een schone 66kg. Mijn doel was en is nog steeds, small waist en wide shoulders. Daarnaast vind ik old school bodybuilding erg mooi en fascinerend. Dit is ook terug te zien in mijn poses :p

Tijdens deze contest heb ik beter mijn lichaam leren kennen en wat voor mij werkt. Zo was ik een dag voor de shoot veel harder en voller en de dag erna bloated en heb ik geleerd welke voeding welk effect heeft op mijn lichaam.


Als iemand aan het twijfelen is om volgend jaar mee te doen met de contest dan zeg ik; zeker doen! De contest zelf motiveert je al om in een betere shape te komen. De andere deelnemers zorgen voor dat extra motivatiezetje waardoor ik, jij en velen anderen in (misschien) hun beste shape ooit komen te staan:)
Mooie fysiek. Jammer dat je niet wat professionele foto's heb laten maken. Denk dat je er dan nog wat beter op zou staan.
 
Mooi fysiek, zeker de vacuüm pose erg mooi. Met professionele foto's had je denk ik hogere ogen gegooid.
 
gewoon 5 sterren man, goeie log veel plezier gehad van het mee lezen en een goeie fysiek ook!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2017
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.978
Aantal reacties
39
Beoordeling
4,29 ster(ren) 58 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
IMG_9283.JPG
Bestandsgrootte
131,5 KB
Dimensies
1000px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven