AndroidHealthClinic
Armen
Angilo

Armen

In 3 maand tijd:
60kg -> 72kg
6% -> 6~7%
bij 1.87m

Vanwege de vorige onduidelijke foto, nu maar nog 1.
Before foto komt nog, mits jullie me niet zullen uitlachen!
Heeft iemand trouwens poseertips? Ik vind het maar raar om zo voor de spiegel te staan.
 
heeft jouw digi-cam geen zelfontspanner? dan ben je meteen van het spiegelprobleem opgelost..

poseren kan ik je niet bijbrengen, dat kan ik zelf niet eens :p
 
Ik gebruik Creatine en eiwitten.
Volgens diegene die mijn BF opmeet, is mijn BF vrijwel hetzelfde gebleven, wat mijzelf sterk lijkt aangezien ik 12 kg aangekomen ben in 3 maand tijd.
Mijn BF is 2~3 weken voor het laatst gemeten, volgende week ga ik weer opnieuw gemeten worden, dan zal ik 't laten weten!

Wat voor BF zou je mij schatten als je dat ziet dan?

Ah, ik heb de LG viewty, heeft wel zelfontspanner maar heb nergens echt de juiste hoogte om dat ding neer te planten.
 
pff waarom dat liegen altijd :S

je bent veelste licht voor je lengte, volgens mij is je biceps alleen goed gepiekt....
 
"IK zie niet dat je bf gestegen is maar 12 maanden VVM is erg veel zonder anabolen"

Wat bedoel je hiermee? Ik gebruik absoluut geen anabolen, en ik kom echt gigantisch aan, op het moment weeg ik 73kg, terwijl toen ik de foto plaatste woog ik 72kg. En ja, ik weeg telkens op hetzelfde tijdstip van de dag.

@minnuhhh: Liegen waarover? Ik ben ook te licht voor mijn lengte, en ja, ik mis de massa. Dat komt simpelweg doordat ik net begonnen ben. Maar het komt wel, en ik heb er geduld voor. Hmm, ik vat dat over dat pieken van mijn biceps maar als een compliment op :P ...
Hetgene wat namelijk het meest vooruit is gegaan is mijn borst, ik had eerder een ingedeukte borst :)

Thanks voor de comments. Welke oefeningen doen jullie voor de biceps trouwens?
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Angilo
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.471
Aantal reacties
10
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
LG Electronics KU990
Opening
ƒ/2.8
Brandpuntsafstand
5,1 mm
Blootstellingstijd
1/16 seconde(n)
ISO
155
Bestandsnaam
angelo_armen_28mei.jpg
Bestandsgrootte
128,2 KB
Datum gemaakt
wo, 28 mei 2008 10:31 AM
Dimensies
1280px x 960px

Deel deze media

Back
Naar boven