1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Stefan6pack

art pose

art pose
Stefan6pack, 12 dec 2007
    • MisterNoviceNL
      Wat is er met de belichting gebeurd?

voor zover te zien ziet de sixpack er goed uit iig!
    • Munie
      WTF

Waarom posten mensen van die gay achtige foto's :S??
      Dit is een forum om je lichaam te laten zien, en advies te krijgen van anderen.

Niet om zo mooi/naakt mogelijk op de foto te kunnen en aan andere te laten zien.
    • Dave123
      Niet echt goed te beoordelen vind ik. Hou het op een 7
    • victormor
      Waar gaat dit heen?
    • Ano_1988_27
      kom op he knal is gewoon een normale foto neer man
    • dannl123
      Wat meer stats?

En was de cameraman aan de paddo's ofzo? :D
    • Voorarm
      Een engel.
      Gekke verhoudingen naar mijn idee. Benen foto graag? Buikspieren wel netjes, maar ondanks je naam zijn die ook niet alles.
    • sbzvln
      apparte foto weer maar wel net fysiek
    • Obeb
      wat een kutfoto..
    • Munie
      Kijk in de Galerij van deze kerel,

Wat een mongool -_-'.... ?
    • Barbellman
      gewoon een kutfoto.
    • Skatermarvin
      mooie foto, goed fysiek..verkeerde forum misschien?
    • 69raywwf
      Lijkt meer een foto voor in de gaykrant
    • ManuelP
      Are u in heaven ?!
    • magnus
      Die linkerhand is precies nogal foto-schuw:rolleyes:
    • KoRnAgE
      weeral ongehoord gay lol...
    • LowLowSpinners
      heaumeau? verder wel goed :P
    • schavuit
      onbeoordeelbaar en gay
    • Stefan6pack
      Opmerkelijk dat het gevoel 'gay' voor een aantal bezoekers erg vaak naar boven komt. Voor mij is dat volledig onbelangrijk. Homo of geen homo. En wat is daar overigens mis mee? Blijkbaar kunnen sommige stoeren BB boys daar persoonlijk niet goed en fatsoenlijk mee omgaan.
      Ik zie dat als een tekortkoming in hun persoonlijke respect naar een ander toe.
      Ik neem aan, dat de meeste 'body builders' hun lichaam niet 'builden' uitsluitend om 's avonds dit alleen in de spiegel te aanschouwen, maar ook om gezien te worden. Juist!! Dat vind ik ook leuk, en helemaal als het plaatje voor de beoordeling ook nog een mooi mannenlichaam is om naar te kijken.

Groetjes,
      Stefan6pack
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Stefan6pack
    Datum:
    12 dec 2007
    Bekeken:
    2.327
    Reacties: