AndroidHealthClinic
Anabeginvb

Assie_gym

• Media owner Anabeginvb
  • Datum plaatsing
Goh, als 't waar is dat je anabolen hiervoor heb gebruikt is 't maar een ‘‘zielig’’ fysiek IMO

waar lezen jullie dat hij anabolen heeft gebruikt?
Of komt het omdat ana in de naam staat...

ok..dat anabolen verleden wist ik niet..maar ik zou me schamen zo'n fysiek te hebben als ik had gejuiced!

ja dat vind ik wel zwak natuurlijk.
maar een één is wat overdreven.

Er zijn wel meer hier die ontwetend in een vroeg verleden wel eens hebben gekuurd.

Als je hiervoor gekuurd hebt, ben je in mijn ogen grandioos gebuisd. Begin eens met de 'stickies' over voeding (en trainen?) te lezen en leg eens het eten van een 3000 Kcal-dieet (wat nog niet zooo gek veel is) op een tafel en zeg nog eens dat je veel eet?

idd geen sterke fysiek voor al gekuurd te hebben, anyone can tell you that

maar het is hier toch de bedoeling om iemand te beoordelen op zijn fysiek?

Zielig, sneu en vreselijk triest mannetje. Wat een kut mentaliteit heb jij. bah.

Edit: Ok dit is voor je bent begonnen. Dan zou ik zeggen leuke basis om mee te beginnen. Maar mentaliteit om nu al te kuren blijft vreselijk. Geeft een beetje het idee dat je er echt helemaal niks voor wilt doen. Spieren komen niet in potjes, daar moet je voor werken.

dat gaat wel heel ver . er zijn meerdere mensen die zonder verstand een keer wat naar binnen gesnoept hebben.

wat een drama om niets... hij heeft maar een winny kuurtje gedaan... zonde maar niet meer dan dat.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Anabeginvb
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.585
Aantal reacties
44
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews