1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

    Opt-in   Meer info

    Ontzet Notitie
Boyunderstood

augustus 2005

Dit ben ik na 2 jaartjes trainen. Ik kom van 55kg en ben nu + - 68 kg. Gewicht schommelt steeds, ligt aan mijn leefpatroon. Zoals je ziet ben ik nog bezig een goede frame te bouwen, dus helaas geen super pose

augustus 2005
Boyunderstood, 22 aug 2005
    • Boyunderstood
      Oh ja, ben nog lang niet tevreden, mn bovenborst en schouders daar baal ik zo van.. die groeien helaas minder snel. En ja, wat meer cardio kan ook geen kwaad denk ik voor mij. Vetpercentage: 13%
    • Brolly
      schouders zouden inderdaad iets groter mogen

      wel goeie fysiek verder (Y)
    • Boyunderstood
      ja, schouders blijft een probleem. Ik heb er gewoon geen aanleg voor, maar ik werk er hard aan nu met basisoefeningen.. kritiek is altijd welkom... wel opbouwende kritiek he! :D
    • Arminius
      vind ik toch wel netjes hoor
    • G21
      vind dat je n goeie bouw hebt je ziet er eerder uit als 80 kg!!
      nette borst!
    • RichardV
      Op zich een geode fysiek, echter je schouder is minder. Maar misschien moet je juist in plaats van echte massa oefeningen, juist je schouder wat meer isoleren.
    • nofear train!
      goede borst en biceps en traps
    • KaLe
      bedoel je niet 86 kg??? of ben je 1.40m?
    • klempic
      ziet er goed uit. probeer bij schouders bij negatieve beweging wat langzamer te gaan en zwaar gewicht tussen 4-6 reps. wat ook goed zou kunnen helpen is ligende press en liggende side laterals. dit doe je met een gewicht rond de 10 kg want het is loeizwaar gewloof me. dus niet te veel pakken anders ga zeker fout doen bij liggende oefeningen
    • pectoralis
      je voorste kop ziet er wel goed ontwikkeld uit. ga je dus richten op je laterale en achterste kop. ik zou zeggen maak is 2 verschillende aanpakken voor je schouders die je om en om gebruikt. 1 met vooral basisoefeningen. (weinig hh) en een met meer isolatieoefeningen (met meer hh) dit werkte bij mij goed. hoe vaak train je btw je schouders in de week? je kunt je schouders gerust 2x per week trainen als je het aantal oefeningen niet te groot maakt per training.
    • Ano_1982_9
      een 8,5 maar omdat ik die niet kan geven een 9.

      vind dat je erg massive uitziet voor 68 kg. Vind je borst trouwens een mooie vorm hebben, bovenkant is altijd moeilijk te ontwikkelen. Bij mij is ook schouders en bovenkant-borst m'n zwakste punten!

      Veel succes verder!
    • builderB
      ziet er zeer massief uit. Triceps en achterkant schouders lopen iid achter. Misschien een idee om ipv vlak banken alleen nog shoulderpress + incline te doen?

      en dat gewicht.... 68 kg. Je bovenkant ziet er veeeel zwaarder uit. Hoe staat het met de benen?
    • Boyunderstood
      Bedankt voor de reacties. Nog even voor de duidelijkheid, ik ben echt maar 68kg. Ik ben ook maar 1.70m, dus dat verklaart een hoop. Ook erg bedankt voor de tips om mijn schouders te shocken, ik zal er zeker wat mee doen. En om eerlijk te zijn over mijn benen, die zijn gewoon WACK! Daar werk ik momenteel hard aan en ik zal eind dit jaar foto's van gaan maken. Vanavond zal ik nog een foto plaatsen van mijn rug!
    • Jinsu
      Maak je niet te druk om je vetpercentage, kweek eerst nog meer massa vooral rond je schouders :) .
    • Angerfist
      68kg? heb je geen benen dan ofzo? Goede bovenkant iig!
    • Moob
      ben net zo lang als jou, weeg ongeveer hetzelfde. maar jij ziet er wel een stuk voller uit.

      hoe zit het met je beentjes dan? want bovenlichaam ziet er wel goed uit, je oogt een stuk zwaarder.
    • konijn1984
      ziet er netjes uit, keep up the good work
    • markus
      Netjes man, goede proporties
    • Chapeloere
      Damn, goede fysiek
    • Papi Chulo
      probeer voor je zijkant es 2 oefeningen: wijde upright row en side raises (afwisselen met kabel). beide 3 setjes werkte goed voor mij!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Boyunderstood
    Datum:
    22 aug 2005
    Bekeken:
    6.078
    Reacties:
    43
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie