XXL Nutrition
back, biceps
P

back, biceps

Bijna 5 maandjes verder, niks opgeschoten. Zit nu net tegen de 100 aan, ook een stuk meer vet. Afgelopen maanden weinig getrained. Nieuwe baan, relatie voorbij, motivatie was er niet. Foto is gemaakt om weer de motivatie te vinden om te gaan knallen, afgelopen week ging errrrrg lekker.

Tot en met herfst 2008 zijn rug & bovenbenen m'n grootste slachtoffers. Armen zijn ietsjes groter geworden, vooral triceps.

Zeflde pose (sort of) in November: http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php/photo/82783/ppuser/42233
BB is btw niet mijn doel, ik wil dus ook geen giga brede rug (lats), vind ik niet mooi (no offence guys). :)
 
Ik vind het niet mooi als je lats & triceps zo groot zijn dat je armen van je zij of worden geduwd. Imo erg onnaturlijke look (ziet er al snel patserig uit). Wil ietsjes breder op m'n rug, maar zeker niet veel. Ieder z'n eigen ding. Krachttraining vind ik leuk om te doen, ben sterk op m'n rug, heb er alleen totaal geen breedte in. :(
 
een 7. wel meer je lats en traps trainen, rest gaat netjes..

gewoon doen, een lichaam zonder lats en traps is niet mooi, hoe jij er ook over denkt.
 
Krachttraining vind ik leuk om te doen, ben sterk op m'n rug, heb er alleen totaal geen breedte in.

Ho ja?
 
die armen zijn mega in vergelijking met je rug.
zeker rug gaan trainen dan maar patserig hoe jij dat noemt maar ziet er een stuk beter uit dan.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Phoob
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.327
Aantal reacties
8
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Train1.jpg
Bestandsgrootte
66,2 KB
Dimensies
778px x 509px

Deel deze media

Back
Naar boven