Buffster

back double biceps

Ben momenteel aan het cutten, gaat tot dusverre wel oke. Weeg nu nog een kg of 87. Foto is niet al te tactisch genomen, maar omdat batterijen op waren kon ik geen nieuwe nemen.

back double biceps
Buffster, 14 apr 2006
    • Anoniem_1983-
      Ziet er echt goed uit! Volgens mij sta je ook al aardig droog, waarom verder cutten? Voor een betere beoordeling zou het trouwens wel handig zijn als je je shirt ook ff uitdeed!
    • Anoniem_1983-
      Ps. Zonnebank zou niet verkeerd zijn bro
    • Moob
      Schouders zijn gruwelijk! alleen je armen lijken daardoor wat 'klein' (terwijl dat volgens mij niet het geval is).
      vrij droog idd al! en goede lats, dikte is ook prima in orde voor zover ik kan zien.
    • mass_builder
      mooi droog en zeker geen verkeerde massa
    • pusher
      lijkt beetje op mijnfysiek, hoeveel meten die arms bro? aja nice work anyway
    • KaLe
      he buffy, lekker droog oud. wel ff een zonnebankie pakken ;)
    • benchMarc
      Hey buff, ziet er goed uit kerel :) Goed droog geworden als je vergelijkt met vroeger :) Wijde + dikke rug, goeie dikke schouders, armen zijn goed, maar als ik moet zeiken zeg ik: iets meer massa op de triceps.

Goed bezig!
    • Juriaan
      goed bezig kerel. ziet er netjes uit
    • natural
      ziet r goed uit!
    • wimmos
      goed droog
    • axestream
      Netjes Buffy!
    • DumphuiZ
      Wooow, totaal ander plaatje ineens. Die erector spinae, nice... en je schouders zijn gewoon bruut.
    • Buffster
      Bedankt allen! Kleurtje zal snel komen, volgende foto's zullen echter nog wel een tijd op zich laten wachten. Omvang van armen heb ik geen idee van, nooit gemeten. Wat betreft mijn vetpercentage, rug is idd aardig droog, maar ik houd nog aardig wat vet vast op buik/borst. Wil eigenlijk nog wel een procent of 2-3 er af hebben.
    • Ano_1990_4
      hoelang ben je eigenlijk

want je armen lijken wat klein zeker als je nu 87 kg weegt
      maar mss ben je wel een meterje of 190 of zo?
      of heb je een stel poten onder dat lichaam van je waar je jaloers op mag zijn?

hoe dan ook ziet er netjes uit hoor lijkt al aardig drooog
    • vrete mot je
      zeker bruut gebouwd
    • Buffster
      ben ongeveer 1.85. Wat betreft armen, ze lijken misschien niet heel groot op deze foto, maar ze zijn zeker niet onaardig, alhoewel triceps wat groter zouden mogen.
    • boogie
      wees maar trots :)
      wat zijn trouwens je huidige doelstellingen? nog steeds zo fanatiek? Ben wel benieuwd :)
    • Buffster
      Nee niet zo heel fanatiek en ook geen bijzondere doelstellingen, mogen nog wat kilo's bij en dan vind ik het wel mooi geweest. Doe de laatste tijd veel hardlopen, dat bevalt ook goed.
    • pusher
      meet s je armen kerle ik ben benieuwd, is toch zo geen big job?!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Buffster
    Datum:
    14 apr 2006
    Bekeken:
    4.682
    Reacties:
    29
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie