MuscleMeat
Back double biceps
Muay Thai J

Back double biceps

Ditmaal een back double biceps waarbij m'n volledige rug opstaat... inclusief m'n onderrug, die was namelijk helemaal NIET zichtbaar en begint nu zich nu eindelijk te ontwikkelen.
Na paar maand geen lower body training wegens knietrauma nu terug +/- 3 weken 2x per week aan't deadliften en squatten.

Sinds een maand ook overgeschakeld van Technogym 'shoulder press' en 'vertical row' op shoulder press en rows met losse barbells... maakt een wéreld van verschil uit!

Doel: MH-fysiek mét deftige rug en benen...
Status: clean bulk.
Back double biceps mét volledige rug incl. onderrug erop.
Sinds 3-tal weken pas terug aan't squatten en deadliften na maanden stilliggen wegens knietrauma! 3 weken geleden kon je letterlijk NIETS van mijn onderrugspieren zien! Benen zijn nog steeds te breezer om te posten ;)
Sinds iets meer dan een maand heb ik de Technogym 'shoulder press' en 'vertical row' vervangen door barbell press en bent over barbell row... Ook een wereld van verschil!
Ik gebruik nu officieel enkel maar losse gewichten meer ;)

Doel: MH-fysiek incl. deftige achterkant/benen
Status: Clean bulk
 
goed droog, goede rug enkel spijtig dat je armen zo traag groeien. (maar dat moeten we je niet vertellen) IMMENS verschil met 2 jaar geleden

Maar waarom print je foto's af van mannelijke modellen in onderbroek om ze dan aan je kast te hangen?
 
Omdat dat ongeveer mijn doel is :D
Nu word ik er dagelijks mee geconfronteerd dat ik nog maar een smalle ecto ben als ik die foto zie ;)

Ik ga vanaf vandaag een aparte armendag invoegen met veel isolatie-oefeningen, zien of dat helpt...
 
hij moet wel wat dikker bro maar het gaat prima


die homo foto's moet je wel weghalen!!
 
heb je nou echt altijd DIM boxershorts aan? :p
(heb ze zelf ook met hopen hoor ;p)

goed droog ntr en aardige definitie al, je bent goed op weg!

die onderrug hadk ook voor ik ging deadliften.. Die is er echt goed doorgesprongen sinds enkele trainingen terug, maak je snel vorderingen op he? ^^

oja, en clean bulk heb je groot gelijk in ;) 8 voor je doorzetting :)
 
Goeed droog en een mooie def. Zie ik het goed of zitten er wat a-symmetrische vlakken in je rugspieren? Je kan zien dat je goed bezig bent!
 
@ iedereen: thx ;) er moet idd nog een pak massa bij!

@ BoTo: yup zo goed als altijd DIM, zitten perfect en overleven elke eiwitfart :thumbs:

@ Chriskederat: foto is getrokken met een timer, dus ik moet me steeds haasten, vandaar dat ik er wss gewoon niet volledig recht opsta ofzo
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Muay Thai J
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.851
Aantal reacties
38
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Hewlett-Packard HP PhotoSmart R607 (V01.00)+
Opening
ƒ/2.6
Brandpuntsafstand
5,8 mm
Blootstellingstijd
1/4 seconde(n)
ISO
100
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
body_003.jpg
Bestandsgrootte
46,6 KB
Datum gemaakt
wo, 23 mei 2007 4:28 PM
Dimensies
582px x 484px

Deel deze media

Back
Naar boven