XXL Nutrition
Erik H

Back double biceps

• Media owner Erik H
  • Datum plaatsing
Volgens mij is de pose niet helemaal goed, maar het idee is duidelijk.

-- Het is niet een lat spread zoals ik aanvankelijk dacht, gecorrigeerd naar Back double biceps --

Gewicht: 76 kg
BF%: +-7.5 gok ik

Sinds 6 weken m'n rug beter gaan trainen. Uiteraard wordt er keihard aan m'n rug gewerkt + traps doe ik sinds kort erbij.

Tja, stats.... optrekken? Eigen gewicht, 3 x 6 is geen probleem.
Front Lat pull down, netjes (rechte rug) uitgevoerd: 65kg. Achteroverleunend: 80kg
Goeie piek op je biceps, goede schouders, rug mag iets breder idd, traps ook. Bij die pose moet je je armen iets hoger houden!

Miss fitness pose:P

Met die schouders en armen loopt je rug flink achter. Doe je wel BOR en deadlift?

Grapjas. Staat toch duidelijk bij: sinds 6 weken?

wat heeft een deadlift met je lats te maken? BOR doe ik nog niet zo lang. 32kg dumbbells gebruik ik daarvoor - max wat aanwezig is :( - lekker laag laten zakken en dan uitvoeren. Heerlijk!

Kan met barbell... Ook dumbbells: http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/DBBentOverRow.html

Wie zegt dat ik het over lats had. Ik zie geen onderrug.

Onder beter trainen versta ik dat je die extra aanpakt vergeleken met voorheen, niet dat je die daarvoor amper getraint hebt.

Op de onderrug ligt niet de focus in deze foto. Die is zeker wel aanwezig.

Maar helaas is het waar... rug trainde ik amper... *shame on me*

Tja, zie je vaker op dit forum toch? Wel kritiek geven, maar niet zeggen wat er mis is/beter kan. Poseren heb ik nog nooit gedaan.

Uiteraard is een cijfer ook smaakgebonden. Een 6 kan ik begrijpen als hij het niet mooi vindt. hoop alleen niet dat die 6 dan slaat op de pose.

Je front is een heel stuk indrukwekkender.

Rug is niet mis maar kan toch een heel stuk beter. Hier zie je imo ook dat je armen niet echt massief zijn terwijl ze er bij je front wel groot uitzien.

Anyway, gewoon goed gainen, aanleg heb je zeker!

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Erik H
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.181
Aantal reacties
15
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews