AndroidHealthClinic
BACK!
erwin280

BACK!

Kon het niet laten om er nog eentje te maken. Laatste tijd weer volop aan het eten. Heb hiervoor een speciale beugel gehad omdat ik binnenkort een kaak operatie krijg. Kan nu na een maand een beetje mijn etenspatroon weer een beetje oppakken. Ik krijg over een maand of 2 een kaakoperatie dus dan wordt het een dip omdat ik dan heel wijnig kan eten. Maar 2008 gaat een goed jaar worden als alles achter de rug is. Ik voel het gewoon.

Hier trouwens nog steeds op 60kg. Zoveel mogelijk proppen voordat ik geopereerd wordt.
lol, ga ma lekker overdrijven bouwens62. Driftkikker, ma zo zitte er hier een pak meer eh :rolleyes:
Voor de rest goed eten en consistency is the key, succes ;)
 
Aardige onderrug. De rest is nog niet geweldig. Hoelang train je?
 
Indd een dikkke onderrug ;) En je staat ook gort droog ! :P Nu bulken en dan in 2008 flink knallen zoals je zelf al zegt !
 
Ik zie toch zeker vooruitgang i.v.m. de vorige foto. Over die kaakoperatie, als het mogelijk is kun je proberen meer kcals en eiwitten binnen te krijgen door vloeibaar voedsel dus volle melk, brinta, yoghurt etc te eten. Misschien kun je op die manier de schade beperken.
 
Dikke onderrug?

Na je kaakoperatie kun je mooi de max van je blender opzoeken! Als je je de hele dag sufblend aan melk, havermout, fruit en lijnzaad bijvoorbeeld zal de schade meevallen ;)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
erwin280
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.598
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
P1200005.jpg
Bestandsgrootte
63,6 KB
Dimensies
768px x 576px

Deel deze media

Back
Naar boven