1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

AronW

back_2012_3

back_2012_3
AronW, 10 jul 2012
    • Ano_1987_4
      jezus man leef jij ook nog. Doe eens even een uitgebreid update en hoe is met jef. waarom zijn jullie hier nooit meer.
    • AronW
      ja wij leven nog :), wij zijn hier niet veel meer omdat we beide veel werk hebben en er bij mij ook nog een kindje op komst is :). En als we dan nog tijd over hebben trainen we he :). Stats zijn nu 100kg en redelijk droog :)
    • Ano_1987_4
      Jammer mis jullie aanwezigheid wel. Maar fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Zo te zien wordt er ook nog aardig goed getrained. Ziet er top uit, had ook niet minder verwacht. Nog wedstrijd plannen binnenkort? Proficiat met je kind en doe de groeten aan jef :)
    • Skatermarvin
      Bruut! Gefeliciteerd met de komst van de kleine!
    • Waldo
      That's what I call a back!
      Mooi om te zien dat je nog top bent!
    • Davy84
      Beest! ;-)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    AronW
    Datum:
    10 jul 2012