XXL Nutrition
barryy
Foto Contests

barryy

begonnen in augustus 2006, was 1m74 met een gewicht van 82 kilo en een vetpercentage van dik tegen de 30% , vorig jaar september stond ik op 1m74 met een gewicht van 107kg en een vetpercentage van 26% , het werd dus tijd om te gaan cutten,
Ik kwam terecht op de contest foto's van afgelopen jaren en heb me verdiept in het cutten , het was mijn allereerste cut van mijn leven , ben door deze contest in totaal 18kg kwijt geraakt !!! Wat ik de komende tijd gaat doen is cleanbulken of doorgaan met cutten !!!

In september 2010 dus al besloten om mee te gaan doen aan deze contest en ben gelijk begonnen, vind de cut erg geslaagd, had liever nog droger gestaan maar je kan niet gelijk alles hebben !!
Ik vind zelf dat ik enorme progressie heb gemaakt hiermee en ik hoop dat deze contest elk jaar weer terug zal komen !!!
Uit je verhaal blijkt dat je goed gecut hebt, maar voor een contest is je vetpercentage nog te hoog. Massa heb je wel.
 
te hoog vetpercentage
armen lijken wel goed dik in de bdb
rug is ook stevig
volgende keer duidelijkere foto's maken en iets dieper cutten ;)
 
Volgend jaar proberen wat dieper te gaan en dan gaan we schrikken, massa zit er zeker
 
Goede progressie die je hebt doorgemaakt. Verbaas me volgend jaar met een bf van -10%!!!
 
Goed fysiek maar te hoog in VP en dat weet je zelf ook wel + konnen indd betere fotos met betere lichtinval aangezien er totaal geen definitie te zien is zo
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.654
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
barryy.jpg
Bestandsgrootte
141,7 KB
Dimensies
2000px x 1413px

Deel deze media

Back
Naar boven