AndroidHealthClinic
BB_
wovano

BB_

Mede DBB-ers,

Het was mij een eer mee te doen met de contest. Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de motivatie, het volgen van de logs en alle leuke reacties en goeie feedback.

De meesten kennen mij wel, maar toch een korte toelichting:

Ik heb een verleden als duurloper, maar sinds een aantal jaar ligt de focus geheel op bodybuilding. Mijn doel voor deze contest was het beste uit mijzelf naar boven halen en ik heb het als ‘generale repetitie’ voor een wedstrijd beschouwd en er zo naartoe gewerkt (enkel poseren heb ik niet geoefend en moet ik nog de nodige aandacht aan besteden). Ik heb hier veel van geleerd en sta open mijn kennis en ervaring verder uit te breiden. Volgend jaar (2021) wil ik het podium op en deelnemen aan de categorie Classic Physique. Komend jaar wil ik (verder) werken aan mijn zwakke punten en nog beter mijn best doen deze te verbeteren, zodat ik over ene jaar een podiumwaardige fysiek heb. In de eerste plaats zijn dit mijn benen, waar ik altijd moeite mee gehad en al jaren hard aan werd. Met nieuwe tips en inzichten ben ik momenteel met een geheel nieuw, minder conventioneel schema gestart, aangezien een traditionele manier van trainen (5x5 op de Squat, 6-10 op de Leg Press, aangevuld andere (isolatie)oefeningen) mij niet de gewenste massa en groei heeft opgeleverd. Verder wil ik hard werken aan de wijdte/breedte van mijn Lats, mijn Biceps, Upper Chest en betere Abs. De rest van mijn lichaam blijf ik uiteraard ook maximaal trainen, maar deze punten verdienen extra aandacht.  Ik ben zeer gemotiveerd hier nog harder aan te werken en heb gelijk na de contest een nieuwe start gemaakt. :D

Stats:

BW start contest: 113 kg

BW fotoshoot: 98 kg

Lengte: 189 cm

Duur cut: 18 weken (eindigend op 1700 kcal de laatste week :roflol:)

Ik wil jullie ten slotte vragen om bij het stemmen rekening te houden met het feit dat de meeste andere deelnemers geheel natural zijn en sommige nog erg jong (<20 jaar) en nu al zo dedicated. Verder hebben sommigen een erg goeie transformatie gemaakt, wat m.i. ook zwaar meetelt (i.p.v. enkel naar de eindfoto’s te kijken). Zonder de foto’s gezien te hebben, kan ik met zekerheid zeggen dat [USER=96377]@Furryx94[/USER] een zeer mooi resultaat en transformatie neergezet heeft, [USER=166381]@Joostb_2000[/USER] enorm veel potentie waar we zeker meer van gaan horen en [USER=167670]@Onit[/USER] erg toegewijd en dedicated is! Allen succes met stemmen en deelnemers succes en congratz met het resultaat. :D Vergeet niet: jullie zijn allemaal winnaars en hebben het beste uit jezelf naar boven gehaald! :thumbs:
Ik had al wat foto's voorbij zien komen op Instagram, maar dit slaat alles. Klasse B, hier mag je trots op zijn. Jij gaat er vandoor met de eerste plaats. Champ! :1e:
 
  • Heart
Waarderingen: BB_
Een fantastische generale repetitie hoor! Ik heb zelf enorm veel opgestoken van je log :) Supermooi resultaat!
 
  • Heart
Waarderingen: BB_
Ik kan niks anders zeggen dan chapeau, ondanks dat ik zelf mee doe ben jij voor mij de absolute winnaar. Kan het niet anders brengen !
 

Media informatie

Categorie
Contest 2020
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.685
Aantal reacties
54
Beoordeling
4,48 ster(ren) 62 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
myposter_collage_20200830.jpg
Bestandsgrootte
181,5 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven