1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Shivo

Beentjes

Beentjes
Shivo, 27 mei 2005
    • Shivo
      Niemand commentaar/kritiek (positief/negatief)?
    • firedsoul
      goeie benen , maar volgens mij lopen je kuiten achter
    • markus
      Ziet er goed uit Shivo, alleen moet ik 1 bovenbeen beoordelen, de ander been slechts half erop en kuiten zijn helemaal niet te zien. Mijn advies maak even een andere foto!!
    • Fitness123
      netjes hoor, ja kan het niet vergelijken met je andere been helaas, en ja ben het ook eens met firedsoul volgens mij lopen je kuiten ook achter maar dit is niet echt goed te zien op deze foto.

Wat ik persoonlijk mooier vindt is als je je benen scheert (netzoals met armen scheren) dan zie je je spieren beter en (vind ik) het staat frisser. Maarja trek je daar maar niet zoveel van aan want andere vinden dat haar weer mannelijk.
    • Powerblade
      Quads hebben flink wat massa, maar wel is het nog niet zo droog, defenitie is er nog niet zo.
      Maar dat zal wel komen bij de cut.
    • gosha09
      lopen nogal achter
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Shivo
    Datum:
    27 mei 2005
    Bekeken:
    3.249
    Reacties:
    12
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie