Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk dat ik het beter doe in't echt op vlak van praktijk dan jouw boek zonder resultaat dat je ervan geboekt hebt want voor 10jaar+ mijn bescheiden mening "ik ben niet onder de indruk"
@sexytrunks gefeliciteerd, je zult vast heel goed muurtjes kunnen metselen in de praktijk. Heb net even jouw foto's bekeken. Ben niet onder de indruk voor iemand die zoveel heeft weggespoten. Boel jongens die ik heb begeleid zijn een stuk buffer en die hebben veel minder gebruikt. Geen idee wat je verder bedoelt met '10 jaar+'.
@Galen LOL je schrijft een hele boek over "Anabolen" maar je gebruikt zelf niet? waarom de interesse in een boek over anabolen dan? NU ben je goed aan't liegen haha
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.