1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Galen

Beetje pomp

Beetje pomp
Galen, 2 jun 2014
Sanca vindt dit leuk.
    • keesdekoning
      flinke armen
    • Dennisopjebeeld
      Netjes man, toch wel streef als ik zo zie.
    • tunux
      Gvd man vroeg mij altijd al af hoe je erbij stond. Maar dit is zeker niet mis!

Ultieme streef :o
    • Ano_9146
      goed bezig dbb god
    • sexytrunks
      Had echt wel na uw boek meer verwacht LOL haha
    • Galen
      @sexytrunks had niet verwacht dat iemand zo dom was om te denken dat je van een boek schrijven buffer werd.
      Sanca vindt dit leuk.
    • sexytrunks
      @Galen Met al die kennis over Anabolen LOL ik ga stuk haha met beetje "pomp" zelfs haha
    • Galen
      @sexytrunks want van kennis over anabolen word je buff? Ik gebruik zelf niet, mocht je dat denken om wat voor reden dan ook.
    • sexytrunks
      Ik denk dat ik het beter doe in't echt op vlak van praktijk dan jouw boek zonder resultaat dat je ervan geboekt hebt want voor 10jaar+ mijn bescheiden mening "ik ben niet onder de indruk" :)
    • Galen
      @sexytrunks gefeliciteerd, je zult vast heel goed muurtjes kunnen metselen in de praktijk. Heb net even jouw foto's bekeken. Ben niet onder de indruk voor iemand die zoveel heeft weggespoten. Boel jongens die ik heb begeleid zijn een stuk buffer en die hebben veel minder gebruikt. Geen idee wat je verder bedoelt met '10 jaar+'.
    • sexytrunks
      @Galen LOL je schrijft een hele boek over "Anabolen" maar je gebruikt zelf niet? waarom de interesse in een boek over anabolen dan? NU ben je goed aan't liegen haha :p
    • sexytrunks
      Kerel je bent een beetje ziek in je hoofdje ;) Ik train maar 5jaar zonder begeleiding en kwa krachtstatus kan ik mij meten met de besten wees maar gerust
    • sexytrunks
      Ik durf te zeggen dat ik beter dan jou met je boek sta LOL
    • Galen
      @sexytrunks goed aan het liegen? Hele board weet dat ik niet gebruik, ik train een beetje voor de lol en that's it :roflol:
    • sexytrunks
      @Galen LOL hele board weet dat jij "zegt" dat jij niet gebruikt zoals iedereen het kan "beweren" om niet te gebruiken
    • sexytrunks
      Doe je shirt uit dan zien we allemaal meteen of je gebruikt ;)
    • Galen
      @sexytrunks blijf gerust denken wat je wilt hoor, maakt me niet uit verder.
    • jaseytie
      lol
      sexytrunks vindt dit leuk.
    • MGgym
      Als je aan de juice zit kom er dan voor uit aub
      sexytrunks vindt dit leuk.
    • Galen
      Bedankt voor het compliment als je denkt dat ik gebruik.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Galen
    Datum:
    2 jun 2014
    Bekeken:
    5.829
    Reacties:
    61
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie