Fitness Seller
A

Before and after

Hee iedereen.
Sorry ben niet zo actief op dit forum maar wil af en toe 's wat van me laten horen en daar ook wat feedback op geven.

Na de YBF wedstrijd in 2006 waar ik met een knieblessure stond ben ik in de zomer van 2007 geopereerd. Daarvan ben ik nu nog aan het herstellen en mijn sportcoach heeft besloten dat ik dit jaar beter nog niet kan meedoen i.v.m. m'n blessure maar volgend jaar ben ik zeker van de partij!

Na mijn operatie in augustus ben ik wel 3x in de week in een rolstoel blijven trainen maar het ging toch niet geweldig en m'n vetpercentage was behoorlijk hoger. Nu even een foto van na de operatie en één van 3 weken geleden. Ben weer erg gemotiveerd maar m'n been is nog niet goed hersteld. Daar ben ik nu hard mee bezig!

Graag jullie oordeel

Groeten Wienand
Pecs lopen mooi door naar binnen :jaloers:. Wel jammer dat je je verkoopt aan die gifpad van een de Leeuw :P.

Mooi fysiek hoor! Ook nog eens goed symmetrisch.

Wat zijn je stats bij de rechter foto? Je oogt klein ( niet in de zin van spiermassa maar in lengte bedoel ik dan natuurlijk)

Hee bedankt jongens daar wordt ik weer blij van die positieve reacties. Heb me de laatste tijd ook echt goed ingezet en kon me goed concentreren nadat ik m'n relatie verbroken heb.

Stats rechter foto:
Lengte: 1.89
Gewicht: 108 kg
bf: 10 (denk ik maar niet gemeten)

omtrek weet ik allemaal niet...

Was geboekt voor opdracht bij paul de leeuw je kan terug kijken op uitzending gemist het is van 13 april.

ik vind dit echt goed en mooi!

en toppie dat je in de uitzendig zat ;) (was ff vergeten te stemmen :D) bij deze

Respect voor je fysiek en bovenal je doorzettingsermogen. Knieblessures zijn inderdaad extreem klote. Ik wens je veel succes met je wedstrijden.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Anoniem_1983
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.226
Aantal reacties
24
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews