AndroidHealthClinic
ben weekje terug bezig
Q

ben weekje terug bezig

  • qcj
hallo, ben er een jaartje uit geweest en ik ga nu proberen zo snel mogelijk een aantal kilotjes te winnen. ik heb de foto's zelf getrokken :) dus op knop gedrukt en dan weggelopen, vandaar dat mijn houding op niets trekt als ik die biceps curl doe... ik heb nu mega grow van xxl nutr en mega whey mass van olimp in huis
ja ik weet het, stelt nu niet veel voor maar ja. ik probeer er wat van te maken.

ik word 9 aug 16 dus ik kan nu wel op een iets hoger niveau trainen als vorig jaar. mijn stats wil ik wel posten, maar ik weet dus echt niet hoe jullie aan jullie vetpercentage komen.
het is dus niet de bedoeling om er als een bodybuilder uit te zien he, eerder iets brad pitt achtig
 
gewoon vragen in je gym dat ze het eens meten duurt 1 secondje , jij zal rond de 8-9-10% zitten denk ik
 
mooie basis naar mijn mening
je bent nog maar 16, dat betekent dat je hormoon niveaus door het dak gaan! schoon eten, hard trainen en lekker slapen en het gaat helemaal goed komen
en ohw ja, bedankt voor de les anatomie, maar je noemt je rechter bovenste buikspier dus Ab? ;) :D
 
dankjewel voor de reacties.
ja die les anatomie, srry daarvoor, had die pics zo bij elkaar gezet en wist niet wat ik erbij kon schrijven en wat is nu passender dan de spiertjes, ja en die ab dat is afgekort he, ik kan de pics niet vol tekst zetten, je moet hier en daar nog beetje body zien.
probleem is dat ik nogal intensiefgevechtssporten doe, zo'n 4 dagen in de week. en conditioneel is die ook nogal zwaar. dus rekening houdend met de herstellingstijd voor een spier, heb ik dan niet veel tijd om te trainen. ik probeer dan de dag van een gevechtssporttraining de biceps te trainen, die heb ik toch niet nodig om te slaan. en de dag ervoor dan buikspieren(heb ik dan wel last van tijdens de gevechtssporttraining.
wat ik wel moet zeggen is dat de reacties vlot binnenvloeien hier,
 
heb net even gewogen: 68,7kg en gemeten: ong 173cm
is natuurlijk niet op juiste moment van de dag gewogen he
 
goeie basis man , ik was ook zo ongeveer toen ik begon(zie foto in mijn gallerij, dat was na 1 jaartje) , je zal echt wel veel moeten eten , da's nu eenmaal nodig maar ja dat zal je hier al genoeg gehoord hebben , salukes man :)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
qcj
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.455
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
my_body_23-6_b.JPG
Bestandsgrootte
37,4 KB
Dimensies
800px x 508px

Deel deze media

Back
Naar boven