1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Lekkerbezig

Benen koud

Benen koud
Lekkerbezig, 7 jul 2011
    • KEUN
      lekkerbezig - haha
      volgende x ook de kuiten erbij
    • DANNYxx
      Netjes, benen zijn mijn fav spiergroep om te trainen
      en dus vind ik deze pic aangenaam ;-)
    • Lekkerbezig
      Oke gasten bedankt!
      Idd. ik zal de volgende keer verder af en incl kuiten nemen.
      Ik heb net ff een onderbeen foto geupload. Hij is alleen niet zo goed kwa kwaliteit, en hij is warm genomen na 25 minuten knallen op de race fiets.

Ik squat natuurlijk wekelijks, en zwaar, maar wielren ook 4 uur per week (8x 30 minuten) woonwerk. Geeft je wel een mega uithoudingsvermogen, maar het wordt wel irritant nu met spijkerbroeken soms. Heb een lullig maatje (31w 34L), maar vaak passen ze gewoon niet, of net aan, en dan zeker niet na het fietsen LOL. Deadliften en squatten zijn m'n favorieten i.i.g.
    • critmonster
      Niet slecht hoor =)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Lekkerbezig
    Datum:
    7 jul 2011
    Bekeken:
    1.305
    Reacties:
    4
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie