Fitness Seller
Benenpic
polotraxx

Benenpic

Legs na 4 dagen festival, en in totaal 7 dagen leven op junkfood en bier en niet getraind. Definitie helemaal weg, ook abs totaal niet meer te zien en redelijk wat vocht :( maar nu terug op mijn dieet letten en dan komt dit wel terug in orde

179cm
+-84kg
vp: normaal 13%, nu wss iets meer
Geen definitie, ook abs totaal niet meer te zien en redelijk wat vocht. --> een 3
 
LOL wat een onzin hierboven.
dan geef ik je een 8 om die kut cijfers te compenseren.

en zo slecht is het helemaal NIET...
 
Je hebt alleen definitie op je bovenbenen nodig als je bb-wedstrijden gaat doen... Volgens mij is er niks mis mee. Als ik kijk naar je gewicht lijkt het me wel in verhouding. Meer massa is altijd beter, dat kost gewoon tijd.
 
Had mijn gsm net terug en neem niet regelmatig een foto van mezelf. Aangezien mijn gsm nogal kort hierna de geest heeft gelaten is dit zowat de meest recente (en enige) foto van mijn legs :p een camera thuis hebben we niet (ook nergens voor nodig) en ik ben de enige met een smartphone. Is gewoon maar een foto om toch een beeld te geven van hoe ik er momenteel bij sta, dacht dat dit ook de bedoeling was wanneer er foto's worden geplaatst. Het gaat er mij totaal niet om positieve of negatieve reacties te krijgen, maar dus om te laten zien hoe ik er momenteel bij sta :) Vermeldde er alleen bij dat de definitie nu iets minder is dan normaal
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
polotraxx
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.824
Aantal reacties
9
Beoordeling
3,57 ster(ren) 7 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
HTC HTC Incredible S
Brandpuntsafstand
4,6 mm
ISO
1223
Bestandsnaam
IMAG1825.jpg
Bestandsgrootte
76,9 KB
Datum gemaakt
wo, 02 juli 2014 5:50 PM
Dimensies
341px x 719px

Deel deze media

Back
Naar boven