Fitness Seller
Bengel
verhaaltje:
ik ben bengel bengel, 36 jaar alweer

ik sport nu alweer heel wat jaren, met meer en minder goede resultaten.
beste resultaat was 16 % , nu 1,5 jaar geleden. Vlak daarna begon mijn reuma op te spelen wat leidde tot een fikse ontsteking in mijn knie en een schildklierontsteking ( of dat samenhangt weet nog niemand ).
Daar heb ik ong een half jaar mee thuisgezeten en niet mogen, willen en kunnen sporten. Ong 6 kilo aangekomen Na de zomer 2010 weer begonnen met sporten, ging niet goed, afvallen lukte niet, kreeg er een ontsteking op mijn borstbeen bij. Ben daardoor ook tijdelijk/definitief gestopt met MMA en kickboksen omdat ik de conditietrainingen niet meer bij kon houden, frustraties en minder plezier tot gevolg. Sinds 2 maanden train ik dus alleen nog maar in de sportschool, KT en veel veel veel cardio. Om de dag want mijn lichaam wil nog niet meer. Volgende week weer naar de dokter, hopenlijk ontstekingsremmers enzo zodat mijn ontsteking op mijn borstbeen minder wordt/weg gaat.

Doel voor nu is:
1. afvallen... en dat is heel moeilijk, ik val zo traag af ( 4 kg per jaar bij elke dag trainen ), zit ook in de familie, mijn hele familie is dik.
2. trainingen opvoeren naar 5 x per week ( voor het hele gedoe trainde ik 12 uur per week, KT, cardio , MMA en kickboksen )
3. plezier houden

foto: de eerste 2 foto's zijn before, de 2e twee after. Het lijkt alsof er niets gebeurd is maar ik ben een hele kledingmaat afgevallen.. Mijn motivatie is terug en ik ga dus gewoon dooor.. ooit komen die abbs er
 
Ik zie inderdaad weinig verschil, wel iets minder lovehandles. Je hebt wel een mooi figuur en platte buik. :) En een kledingmaat afvallen is goed!
 
Zoieso met alle ongemakken die je hebt en hebt gehad, vind ik een hele kledingmaat afvallen echt knap.
Dat je het niet goed ziet kan ook de manier van fotograveren zijn..jammer
Hoewel je wel bij je buik wat inhammen ziet:)
kanp dat je nu wel t einde hebt gehaald!
 
12 uur training per week is overkill, zeker met een waarschijnlijk te laag in kcal dieet.
 
Je eigen tevredenheid is het belangrijkst, maar dit is een fotocontest en ik zie met de beste wil van de wereld geen verschil. 5
 
Sorry, maar ik zie eerlijk gezegd gewoon echt geen vooruitgang op deze foto’s. Ik geloof je op je woord dat je een kledingmaat bent afgevallen, en dat is heel netjes, maar ik moet toch op de foto’s zelf oordelen omdat dit een foto-contest is. Wel knap dat je onverminderd gemotiveerd blijft doorgaan ondanks je gezondheidsissues.
 
Vervelend van je ziekte! Lijkt mij dan ook nog moeilijker om in vetpercentage te dalen!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2011 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.641
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Bengel.jpg
Bestandsgrootte
143 KB
Dimensies
2000px x 1250px

Deel deze media

Back
Naar boven