Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
6 dagen per week is een beetje veel misschien? Wat is je doel? Wat was je begin gewicht? Als ik je foto's zie lijkt het er op dat je weinig spier massa hebt en in verhouding een hoog vet gehalte. Misschien moet je eens je voedingsschema en fitness schema posten op het forum als je dit nog niet gedaan hebt.
hé een vrouwenlichaam dus standaard een 9 of een 10 geven.
ben ik nou gek of heb je nu pleisters op je okselsgeplakt haha
het gaat de goede kant op vergeleken met andere foto's !
misschien 3/4 x ind e week gaan trainen en wat zwaarder trainen.
meid, ga lekker door! Ik weet niet wat je doelen zijn, maar probeer wel wat meer cardio in je schema in te plannen. Je kan het beste onder de deskundige leiding van een instructeur een trainingsschema opstellen die bij je past. Succes!
p.s overweeg ook pilates, komt je figuur en houding zeker ten goede..!
dank jullie wel, het trainingsschema is opgezet door een trainer, en het is voor drie dagen, en die herhaal ik 2x. cardio doe ik 20 minuten per keer. en de titel van de foto bewerkt, komt, omdat ik de foto een stuk kleiner moest doen om te plaatsen.
God, god wat een reacties
Tja wat kan ik zeggen. Super goed dat je er zo mee bezig bent! ben benieuwd naar je resultaat over een half jaar/jaar. Je bent iig al verhuisd naar een sportschool ipv thuis. dat zal veel verschil maken. vraag advies aan de instructeurs/rices.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.