AndroidHealthClinic
D

bewerkt_fitness1

• Media owner debbie1987
  • Datum plaatsing
heb een half jaar thuis gefitnesst,
en nu ruim drie weken aan het fitnessen,
6 dagen per week.
leeftijd: 20 jaar.
lengte: 1.70
gewicht: 62 kg :-(
6 dagen per week is een beetje veel misschien? Wat is je doel? Wat was je begin gewicht? Als ik je foto's zie lijkt het er op dat je weinig spier massa hebt en in verhouding een hoog vet gehalte. Misschien moet je eens je voedingsschema en fitness schema posten op het forum als je dit nog niet gedaan hebt.

hé een vrouwenlichaam dus standaard een 9 of een 10 geven.

ben ik nou gek of heb je nu pleisters op je okselsgeplakt haha:P
het gaat de goede kant op vergeleken met andere foto's !
misschien 3/4 x ind e week gaan trainen en wat zwaarder trainen.

spieren heb je nog niet wel een leuk pakje....;)
qua lengte zit je op een prima gewicht hoor.

Pffff, lopende p**mels hier..

3/4 dagen per week trainen, pak er veel cardio bij, 3x in de week min 45 minuten.
en dit een half jaartje, kijk eens hoe je er dan bij staat.

meid, ga lekker door! Ik weet niet wat je doelen zijn, maar probeer wel wat meer cardio in je schema in te plannen. Je kan het beste onder de deskundige leiding van een instructeur een trainingsschema opstellen die bij je past. ;) Succes!

p.s overweeg ook pilates, komt je figuur en houding zeker ten goede..!

dank jullie wel, het trainingsschema is opgezet door een trainer, en het is voor drie dagen, en die herhaal ik 2x. cardio doe ik 20 minuten per keer. en de titel van de foto bewerkt, komt, omdat ik de foto een stuk kleiner moest doen om te plaatsen.

Euh, gewoon doorgaan, en het is makkelijker om te scheren dan weg te painten. en dan over een paar maanden een nieuwe foto met verschil.

is goed, alleen ik had wel geschoren, maar ik had er vorige keer zoveel commentaar over gehad, dat ik dacht: dan paint ik het nu maar weg.

God, god wat een reacties :P
Tja wat kan ik zeggen. Super goed dat je er zo mee bezig bent! ben benieuwd naar je resultaat over een half jaar/jaar. Je bent iig al verhuisd naar een sportschool ipv thuis. dat zal veel verschil maken. vraag advies aan de instructeurs/rices.

suc6

Media informatie

Categorie
BB Leden - Vrouwen
Geplaatst door
debbie1987
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.537
Aantal reacties
27
Beoordeling