Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

sterkiie

biceps en schouders........

Ik vond nog een fototje van mijn biceps en schouders.Vond hem wel het plaatsen waard! geef maar een cijfer. En ik ben opzoek naar een goede oefening voor onderarmen, momenteel train ik die door armen op een bankje te leggen en dan met een stang met 30kg. naar beneden te laten rollen in mijn handen tot aan mijn vingers en dan wer omhoog liften,klinkt heel vaag en is ook heel moeilijk uit te leggen. iemand doorvoor tips? stats:14j,1,77m,75kg. 3maanden training groetjes!

biceps en schouders........
sterkiie, 22 dec 2008
    • sterkiie
      o ja ik ben ook o eilering, momenteel per ongeluk op het profiel van mijn vader(die stond nog ingelogd)......cijfer maar!
    • Obeb
      goed hoor... blijf zo doorgaan met foto's posten?
      Gemiddelde van 2 per week...:)

Haha je vader is trouwens 25 jaar?
      geboorte datum 1983
    • sterkiie
      oeps.........ja is een beetje veel......dit is de laaste voor komende 3maanden..beloofd:P
    • Ano_1993
      Goed hoor;)
    • sterkiie
      neej....hij is 47jaar.....ik zal hem even aanspreken op zijn geboortedatum!waarschijnlijk dacht hij dat hier vrouwen zijn ofzo..:P
    • o eilering
      even voor de duidelijkheid:ik ben het op deze foto, heb hem per ongeluk op mijn vaders profiel geplaatst!
      cijfermaar
    • Tenkaichi
      goeie biceps voor je leeftijd
    • o eilering
      dankje jongens!
    • malden
      verdacht veel oksel aar voor en 14 jarige
    • o eilering
      hahahaha, omijngod!!! gaat hij twijfelen omdat ik oksel haar heb?!:P volgens mij is het vrij normaal dat je op je 12e ofzo in de pubertijd komt en het hele proces wat daar bij hoort....kan bij sommige anders liggen....
      groetjes
    • rdbms
      super voor je leeftijd!zit zeker veel massa!!
      nieuwe arnold!
    • Ano_80_25
      nog veel werk te doen aan die biceps
    • o eilering
      @philippe dubrul
      ja aan jou biceps valt ook nog veel te werken, of niet?ondanks dat ze enorm zijn met 47cm, kan het een stuk droger!
      die 5was niet nodig,en ik ben nog maar 14jaar he!
      nouwja, laat ik maar sportief zijn, ik zal er nog veel aan werken dat is een ding dat zeker is!
    • Obeb
      ik dacht dat je juist biceps als sterkste spiergroep hebt zei je steeds in de "grotbiceps" topic...
    • o eilering
      is het ook zeker die zijn al 2cm gegroeid ofzo...maar borst is beter maar dat is logisch..alleen ik had mijn biceps al eerder getraind dus ik dnek kleine voorsprong?
    • 08Dennis08
      Wat is je vetpercentage eigenlijk? denk 12-13 % ofzo?
    • o eilering
      @08dennis08 ja dat zou gaaf zijn!neej bij 12procent is een wasbordje zichtbaar!(met dank aan de bnn feitjes kalender:P)
      ik zit dnek ik op 15procent misschien er iets boven?alleen de bovenste 2spieren van een sixpack zijn zichtbaar de rest nog niet,dus buik moet nog goed door komen!ik train hem wel vrij zwaar!groetjes
    • 08Dennis08
      Ok je zit boven de 15 % en dan vind je het knap dat je 37 CM biceps hebt? Btw ga gewoon lager in je BF zitten en dan komt die sixpack vanzelf wel tevoorschijn.
    • daguici
      Uitstekend voor een 14-jarige, maar laat je bf niet de hoogte in schieten!
    • o eilering
      dankje daguici!ik zal zeker opletten!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    sterkiie
    Datum:
    22 dec 2008
    Bekeken:
    2.021
    Reacties:
    28
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie