Fitness Seller
Biceps
sport wonder

Biceps

ME @ BICEPS WORKOUT
I will, growing alot in power at the moment, updated pictures will be taken arround chrismass (damn can't we speak dutch instead of english.. :) )
 
Toen der tijd den nog iets van 34 a 35cm. Ectomorph en chronische darmziekte (telkens als je gegroeid ben en je hebt weer last val je weer ver terug :S) Maar momenteel laaatst gemeten 38.5cm misschien nu wel weer groter. Zal binnenkort ff wat nieuwe foto's laten schieten :)
 
jezus janus hoelang is dit geleden dan? toch wel een tijd of niet anders ben je wel erg hard gegroeid de laatste tijd.
 
Waardoor denk je dat ik die stiae op mijn klauwen krijg :( Maar ja beter als dat steeds maar weer last hebben van je darmen en terugvallen, gaat nu super, tijd voor de nieuwe pics, hoop ze van het weekend te schieten!!
 
idd ja..bro zo moet je nie traine..vloeiend knallen..
en 38,5 cm..geloof er geen zak van
 
Balboa18

Lezen is ook een vak he! Maarja je hebt er bijzitten die zichzelf groter voelen als ze andere kunnen afvallen... Anyway voor alle duidelijkheid nog maals hier zijn ze geen 38.5 maar dat zijn ze NU als je leest was dit in die tijd iets van 34 a 35cm!

Ow en leuke cijfers allemaal nee ik was daar niet massief maar dat is ook niet veemd als je een ectomorph ben met een chronische darmziekte en het feit dat ik daar pas 2 a 2.5 jaar serieus trainde. Daar mag ook wel rekening mee gehouden worden tijdens de beoordeling.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
sport wonder
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
18.211
Aantal reacties
61
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
2540Biceps_4_klein.JPG
Bestandsgrootte
72,9 KB
Dimensies
772px x 599px

Deel deze media

Back
Naar boven