Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
weeg hier rond de 100 kg heb al 4maand niet meer kunnen trainen moet nog 8 maand wachten voor ik mijn training weer kan hervatten omtrek biceps 47 vetpercentage zou ik niet weten maar in ieder geval veel te veel
netjes, je hebt mijn foto beoordeeld dus ik de jouwe!
47cm??....oke huge, kan droger maar dat is je doel! veel geluk met het bereiken van je doel!(kijk dit is een stuk motiverender dan u commentaar!
Normaal ben ik niet zo zeikerig als het op foto's aankomt. Maar er zijn mensen die hier enkel foto's plaatsen voor de aandacht en volgens mij ben jij er daar ook 1 van phillipe.
Waarom 6/7 foto's plaatsen van jezelf die nagenoeg op hetzelfde neerkomen. 1 duidelijke foto is toch meer dan genoeg om de mensen een goede indruk te geven van je lichaam ?
eej sjekhoofd, nou hebben we het wel weer gezien...niks spoeciaals en zwaar scheef...dus stfu met je fotos en ga jezelf inlezen of al je kennis(als je die al hebt) met ons delen.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.