1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Personalfitjust

Body en fit challenge cup 16 weeks out

Hier heb ik nog een foto van mn linkerkant voor de geintresseerden natuurlijk, die wat scherper is dan mijn laatst upgeloade foto.. (Y) Stats; 180cm 93 kg

Body en fit challenge cup 16 weeks out
Personalfitjust, 17 feb 2016
Coco Bryce en Jem vinden dit leuk.
    • Emielos
      Dikke schouderkoppen. Armen vallen wel een beetje weg door je schouder
    • Personalfitjust
      @Emielos Scherp man.. Ik probeer echt van alles om mijn armen groter te krijgen maar alles groeit behalve mijn armen :')... 40cm atm.. Denk btw echt dat dit puur genetisch is omdat mijn aanhechting van mij bicep zo ver zit, dat als ik mijn bicep aanspan hij nog even plat blijft als dat ik hem niet aanspan :')
    • Emielos
      Ja dat is heel goed mogelijk. Ik heb de aanhechting wel goed zitten juist. Als ik aanspan zit er echt een tennisbal in mijn armen. Helaas heb ik dan wel minder geluk met schouders.

Had wel wat met je willen ruilen Haha
    • gymshar1
      @Personalfitjus wat je daar beschrijf herken ik. Hier het zelfde verhaal, als ik ze flex zie je bij de meeste gewoon een (bolletje) mijn arm is gewoon groot en lomp zonder te veel vorm :o beetje kut om het uit te leggen.
    • Personalfitjust
      @gymshar1 hahaha ja.. Precies dat. Heb je ook dat bij back double bicep, er woon helemaal niks piekt van achter? Dat het linkt dat je biceps onder arms zitten omdat je tricep meer popt dan je bicep?
    • Personalfitjust
      @Emielos maar dat is natuurlijk wel wat ze liever zien in bodybuilding.. Zo een tennisbal! Voor mijn doel, mens physique maakt het denk ik niet zoveel uit omdat ik toch geen double bicep pose hoef te doen!
    • gymshar1
      @Personalfitjus hahah ja heb ik ook. Daarom doe ik die pose ook niet , als je biceps piekt lijkt je arm veel groter na mijn idee
    • Emielos
      klopt dat is waar. Ik ga zelf ook mens physique doen dus hoef die pose ook niet te doen:P
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Personalfitjust
    Datum:
    17 feb 2016
    Bekeken:
    978
    Reacties:
    8

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    51,9 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    640px
    Hoogte:
    640px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie