1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Firefly18

borst

borst
Firefly18, 25 nov 2004
    • DonnieBrasco
      Mag ik misschien vragen wat voor reacties je verwacht?
    • casual dreamer
      kvind het maar niks
      een 4voor het lef om hier te postten
    • viking.nl
      Tering als je al zo lang traint met....... lucifers kun je dat dan ook echt wel zien he!

Waarschijnlijke stats
      benchpress 180...............gram
      sholderpress 9.............. ons
      bicepcurl 50................milligram
    • younggod
      ziet er echt massief uit man!
    • Leviathan
      Ik ga dit niet raten, op basis van de foto zou het geen hoog cijfer worden. Wel vindt ik t getuigen van lef om je foto hier te plaatsen zonder ooit gepost te hebben. Er zijn er velen die foto's laag beoordelen en zelf nog nooit n foto hebben durven plaatsen of zinnige dingen posten.

Daarvoor respect kid!
    • KRZA
      nog even doortrainen ouwe, een 6 voor de moeite
    • Ano_86_1
      BULKEN BRO!
    • avg
      Respect voor het plaatsen van de foto
      Iedereen moet ergens beginnen niet waar?
    • Firefly18
      *zucht* iedereen moet ergens beginnen idd en ik 2 meter groot en absoluut niet vet en niet vet te krijgen door eten heb schijt aan wat de reacties daarop zijn.

Wist trouwens niet dat er ook gelijk gestemd op ging worden enzo dat was me bedoeling ook helemaal niet :S maja

Wel lekker niveau van die mensen die gelijk gaan hakken, terwijl ze me achtergrond niet eens kennen, laat staan wat ik tot nu toe getraind heb.

Die foto was het begin 1 maand nadat ik getraind had, nog niet heel veel verbeterd moet ik bekennen maar het is meer een verlijking met wat er in de toekomst veranderd.
    • Alligrator
      Met alle respect:
      Ik zou nooit een foto plaatsen als ik zo'n kippeborst had, wat ik eerst wel dus had.
      en dan kan je zeggen van dat ik dat niet durf maar dat slaat dan nergens op dat weetje......

Geen/bijna geen resultaat is geen foto!!
      Peace,
      Alligrator aka poco loco
    • markus
      Je toont lef met plaatsen van foto. Veel succes met je training en plaats over aan jaar of zo nog eens een foto zodat we het resultaat kunnen zien. Just keep going on.
    • Zelda
      Laat die jongen toch lekker zijn foto's posten. Voor een maand is het echt niet zo slecht. Ik zou hem persoonlijk ook niet gepost hebben, maar je kan toch ook een normale reactie geven?
    • jojo_708
      iedereen moet beginnen e
    • Ano_7319
      Dit lijkt sterk op een foto van ronnie coleman (maar dan zonder de pens) Maar dan denk ik weer: nee kan ni, ronnie's black :D
    • Smoothmold
      Een advies: ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!
      Wie zegt dat ie niet vet te krijgen is, eet gewoon te weinig....
    • Darkman
      Ik geef een 6 voor het posten, een voldoende omdat je bent begonnen met trainen ;) nu voluit gaan he ! niet de kantjes er van af lopen met sjoemelsetjes en gewoon pompen en ETEN 6x per dag .. veel en vaak wat Smoothmold hierboven zegt is de keiharde waarheid. Ieder metabolisme kent zijn limiet, daarboven ben je echt wel vet te krijgen.
    • Apenootje
      Zou tof zijn als je over een tijdje de progressie ziet!

Maar wat iedereen zegt, gewoon stug door blijven gaan, hard trainen, en écht veel vreten! (y)
    • Willemj
      Beginneling?
    • Firefly18
      wat kan ik dan het beste eten?? ik eet overdag nu eigenlijk gewoon brood met allerlei vleeswaren smorgens -2 dan half 11 -3 half 1 -5 half 3 -1 half 6 avond eten en savonds rond 10 uur ook nog meestal 4 boterhammen...

Ja veel boterhammen idd :), tussendoor eigenlijk vrij weinig en drink meestal water.

Tips zodat ik meer aankom???
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Firefly18
    Datum:
    25 nov 2004
    Bekeken:
    2.276
    Reacties:
    39