1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
poor_devil_69

bovenlichaam

ik train nog maar 6maanden, maar zou toch graag eens jullie mening weten!

bovenlichaam
poor_devil_69, 13 jul 2005
    • marco_1988
      goed op weg zo zag ik er ook uit voor een jaartje terug ( zie foto ) goed doorzetten veel en gezond eten goed trainingsschema en je gaat als een speer ( doe er wel cardio bij ) voor t strak te houden anders word het steeds moeilijker
    • johanheeze
      goed opweg..
    • Ruud
      wat ben je nu op dit moment bezig? cutten of bulken?
    • Corax
      ziet er goed uit vind ik voor die tijd, keep it up.
    • NathanSan
      Vergeet de "specialekes" en doe compound oefeningen! bench, close bench, chins, squat, heavy rows, etc...
      Ik heb ook lang staan aanmodderen met tricep extensions en db curls en zo.

Zo krijg je massa's massa :o)

Let wel: geen commentaar hé, gewoon tip!

!!GOED BEZIG!!!
    • Powerblade
      Best aardig op weg, zorg dat je vet% niet te hoog oploopt, dan gaat het tijd kosten om er weer af te geraken.
      Ook heb je van nature een vrij brede taille, net als ik.
      Je zult dan behoorlijk wat massa in rug en schouders moeten kweken om een V shape te krijgen en er breed uit te zien.
    • klusmier
      netjes hoor !
    • SHUTTERSPEED
      goede basis
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    poor_devil_69
    Datum:
    13 jul 2005
    Bekeken:
    1.837
    Reacties:
    14
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie