MuscleMeat
Brab0
wovano

Brab0

Beste BB’ers,

Zoals vele van jullie weten, ik ben Brab0, 33 jaar oud en regelmatig te vinden op dit mooie forum ;-)

Ik ben al zeker 15 jaar bekend met bodybuilding/krachttraining maar ben er nooit serieus mee bezig geweest. Dan een jaartje trainen, dan weer een paar jaar niks. Een studie, drukke baan en een gezinsleven hebben afgelopen jaren mijn prioriteit gehad. Augustus 2019 heb ik de knop omgezet en me voorgenomen om serieus te gaan trainen en daarbij ook te letten op mijn voeding.

Mijn voornaamste doel was om mijn vetpercentage naar een acceptabel niveau te brengen en wat spiermassa en kracht op te bouwen. De lancering van de ‘Big-T memorial contest 2020’ heeft mij een duw in de goede richting gegeven. Het voelde als een stok achter de deur en het eindresultaat mag er voor mij dan ook wezen. Het heeft veel moeite gekost maar ik ben goed op weg om uiteindelijk een goed fysiek op te bouwen. Als vader van 2 kinderen, partner zijn en alle andere verantwoordelijkheden die we allemaal hebben is het niet de makkelijkste sport die we beoefenen. Maar wel super gaaf en motiverend. En dat is wat voor mij telt :)

Ik wil iedereen bedanken voor de steun in mijn log tijdens deze contest en wens alle deelnemers heel veel succes!
Je kan trots zijn op het resultaat arkadaş. Je hebt een goede transformatie doorgemaakt!
 
Goede transformatie voor de relatieve korte tijd. Jaloers op je taille afname ;)
 
Alle massa weten te behouden tijdens de cut, aardig wat vet kwijt. Dikke prestatie neergezet.
 
Knappe prestatie. Heb je log met veel plezier gevolgd! Succes met het doorzetten!
 
Goede prestatie Brab0, ook leuk om te lezen. Je hebt goed je best gedaan en tips opgevolgd als mensen die hadden. Al met al nice
 
Misschien niet de meest gekke fysiek, maar om eerlijk te zijn wel één van de betere prestaties qua vetverlies en massabehoud.

Kan alleen maar beter worden in de toekomst, en zeker nu dat je ervaring hebt opgedaan.
 
Misschien niet de meest gekke fysiek, maar om eerlijk te zijn wel één van de betere prestaties qua vetverlies en massabehoud.

Kan alleen maar beter worden in de toekomst, en zeker nu dat je ervaring hebt opgedaan.

dankje. Dat is een groot compliment voor mij!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2020
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.986
Aantal reacties
21
Beoordeling
3,50 ster(ren) 32 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Brab0.jpg
Bestandsgrootte
175,2 KB
Dimensies
1200px x 1123px

Deel deze media

Back
Naar boven