Sanca Claus

Brabantse wal 2016

Brabantse wal 2016
Sanca Claus, 13 sep 2016
Brutushakt en Tidus FFX vinden dit leuk.
    • Anoniem8600
      Mooie foto's weer, top!
      Sanca Claus vindt dit leuk.
    • Sanca Claus
      Thanks, @adon1s op mijn Youtube kanaal vind je ook de filmpjes terug ;)
    • Tidus FFX
      Hey Sanca, wat ik me nu afvraag bij dit soort wedstrijden. Hoe hoog ligt het niveau? Zijn het allemaal deelnemers met jaren ervaring of ook nog "beginners", mensen die bijvoorbeeld van bodybuilding naar powerman overstappen?
    • Sanca Claus
      @Tr3nbolon3 dat verschilt vaak van wedstrijd tot wedstrijd, deze deden best veel beginnelingen mee omdat de gewichten niet zo heel zwaar waren (ik deed deze mee om terug het competitie gevoel te krijgen na de revalidatie), sommige wedstrijden zijn de gewichten zo zwaar dat je er als beginner niets kan doen. Mijn 1ste strongman training deed ik ook mee zonder events getraind te hebben :)
      Tidus FFX vindt dit leuk.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    PL, SM en WL Foto's Leden
    Geüpload Door:
    Sanca Claus
    Datum:
    13 sep 2016
    Bekeken:
    967
    Reacties:
    4

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    77,9 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    640px
    Hoogte:
    960px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie