Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Speer

Bram en ik

Neef van m'n vriendin, Bram, en ik, 3 weken terug. Bram heeft zich in het verleden vooral bezig gehouden met vechtsport (freefight), maar de laatste tijd is hij fanatiek aan het fitnessen. Hij doet voornamelijk fullbody en veel massa oefeningen. Hij heeft ook enorme benen! Traint 4 - 5 x per week. Ik ben meer van de split en ik doe meer isolatie. Al ben ik bang dat ik het komend jaar ook maar eens aan de squat en deadlift moet beginnen. ;) M'n onderrug en benen kunnen wel iets meer massa gebruiken. Train gemiddeld 3 x per week. Bram: ongeveer 90 kg, rond de 1.75 m lang?! Speer: ongeveer 87 kg, 1.81 m lang. Edit: Ik train sinds het voorjaar van 2004, en sinds een jaar of 2 fanatieker met voeding, supplementen etc.

Bram en ik
Speer, 24 dec 2007
    • AKX
      gewoon erg goed lijkt me
    • Obeb
      zo zie je maar weer dat droog er 10 keer beter uitziet, want jullie armen zijn volgens mij bijna even groot maar die rechtse ziet er veel beter uit vind ik.
    • Speer
      Zijn onderarmen zijn een stuk groter, hij heeft dikkere benen en hij zit momenteel in de bulk, ik niet.
    • Rick de Bruin
      train die poten!!!!
    • BrutaliX
      Hoelang train je ? ziet er al aardig uit.

Benen kan ik zo niet beoordelen maar je hebt al aardig lats.

Schouders lopen zo te zien wel een beetje achter, misschien military press proberen ?

in ieder geval keep it up :) ziet er al goed uit kerel
    • Tractortje
      Schouders en biceps zijn onder de maat, maar je lats zien er goed uit, voor zover ik kan beoordelen. Oftewel: shirt uit.
    • AlexT
      Waarom nog wachten met squat/deadlift? Begin er gewoon je eerstvolgende training mee, twee onmisbare oefeningen.
    • christopher psi
      "Al ben ik bang dat ik het komend jaar ook maar eens aan de squat en deadlift moet beginnen"

en waarom zijn we daar bang voor, grote jongen? ???
    • Dannyman
      Pff al bijna 4 jaar aan het trainen en nog geen deadlift of squat gedaan, schaam je.
      Lats en triceps zien er goed uit maar je schouders/biceps lijken wat achter te lopen.
    • taXi
      laat iedereen in ze waarde man dannyman als hij dat niet doet laat dat dan.

ik zou idd beginnen met squate en deadlift
    • Offensje
      lijkt het nou maar zo of is jouw linkerarm 2x zo dik als jouw rechterarm?
    • schavuit
      squatten zul je!
    • Speer
      @ Offensje: Ik mag hopen dat dit lijkt. ;)

En ja, ik zal squatten! Vanaf januari ga ik beginnen. Deze week geen trainen voor mij.
    • SAHR
      weer dat kuthaar onder die oksels, ben je nou een BB-er of een tafeltennisser???
    • Speer
      Haha, het haar is er inmiddels vanaf. ;)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Speer
    Datum:
    24 dec 2007
    Bekeken:
    2.520
    Reacties:
    22
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie