Fitness Seller
buik4
rene1979

buik4

hou toch je bek, ralfie, mongool.
Zonder trainen krijg je geen gespierde buik zoals dit. Dit vind ik zeer mooi, gespierde platte vrouwenbuik, maar geen blokjes! Thumbs up.
 
ehm jongens , jongens......
even chill...... en ikke = 2 dingen zeggen

ehm , ik gaat en kan niet oordelen , alleen bepaalde mensen die wat willen zeggen, doe dit vanuit een oprecht hart,gewoon jij = jij zoals je bent, open en eerlijk.....
alleen sommige mensen laten mij twijfelen in het advies of mening geven want ik sta hier, zoals ik ben.... compleet en al....... en mensen die mij iets willen mededelen zonder zelf maar 1 foto te tonen dan geef ik ze voordeel van de twijfel.... want ik kan niet ergens van uit gaan dat iedereen maar een foto van zichzelf heeft...... maar dat laat ik in het midden..... maar........ als men toch wat wil mededelen, mensen zonder foto, laat het dan iets zijn waar ik wat mee kan......... zeg iets nuttigs , maar wel oprecht..... ook al is het negatief..... dus ralf123456 , bij deze, als je iets wilt schrijven of (waar jij goed van kan slapen) doe wat je zegt en zeg wat je doet........ en anders , ...... schrijf dan maar niets......... want dan hebt je gedaan wat je moest doen..... bij deze schrijf ik er meteen bij dat jou niveau veel ste hoog voor deze blonde (jongen/meid )je mag zelf kiezen ralf123456 , waar jij goed van kan slapen, dus bij deze denk ik dat wij niet op de zelfde golflengte zitten, want nogmaals, jou niveua is mij VEELSTE HOOG......;-)

DUS HOOG - EDELE- MACHTIGE - INTELIGENSTE HEER DESA HUISES, ralf123456 ......................................IK WENS JE HET ALLERBESTE TOE , EN DOE WAT JE MOET DOEN, WAAR JIJ GOED VAN KAN SLAPEN, DOE WAT JE MOET DOEN........ MAAR MAAK VAN JOU PROBLEEM NIET MIJN PROBLEEM OKE.......;-)
ZONDE VAN MIJN TIJD, BEN NAMELIJK LANGER DOOD DAN DAT IK LEVEND BEN DUS RESPECTEER IN IEDERGEVAL , " MIJN TIJD"
 
ehm , weet jullie wat mij ook aan het denken maakt maar ik ben maar een dom blondje, hij bij mij gekeken en laten we kort maar krachtig zeggen wat hij mededeeld........

" IK WORD ER NIET WARMER OF KOUDER VAN"

EHM SNAPPEN JULLIE HET NOU NOG, NOU IK NIET ( MAAR DAAR KOMT HET FEIT VAN IK ZIT NIET OP DAT HOOGE NIVEAU)


maar als je dat dan mededeeld en verder wel andere foto bekijkt en weer wat " probeert mededelen" bij dezelfde persoon, wat klopt er dan niet? als je het niets vind wat in GODSNAAM ZOEK JE /BEKIJK JE DEZE PERSOON DAN WEL....

en weet je wat nog erger is ..... dat meneer volgens mij de wkijtweg is want op deze site doet het er niet toe of je er warm of koud van wordt ...... toch ????????????? volgens mij moet je dan ergens anders zijn , soort van " ondek - je - plekje " maar dan anders bij de buren .............
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
rene1979
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.228
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Samsung Techwin <Samsung NV3, Samsung VLUU NV3>
Opening
ƒ/3.7
Brandpuntsafstand
7,7 mm
Blootstellingstijd
1/45 seconde(n)
ISO
200
Flash
On, fired
Bestandsnaam
buik4.JPG
Bestandsgrootte
34 KB
Datum gemaakt
zo, 20 april 2008 5:18 AM
Dimensies
480px x 574px

Deel deze media

Back
Naar boven