1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
klusmier

buikje wegwerken

buikje wegwerken
klusmier, 2 jun 2005
    • delguy
      cardio-en!!
    • downloadking23
      Flink doorwerken kerel. Er voor gaan, een mooie stevige bouw om flink aan te timmeren! en waar die 1 nou weer goed voor is ...
    • el-terrible
      nog heel veel werk!
    • ArieWillem
      Een tien om zo'n rukker als "Adonix" te compenseren. Fucking loser durft zelf geeneens foto's te plaatsen en ondertussen overal eenen uitdelen. Flink doortrainen, je hebt wel de bouw om te groeien. Succes!
    • klusmier
      opbouwende kritiek kan ik wel gebruiken!

de rest van de fotos komen nog, ik kan er maar 1 per dag posten........
    • klusmier
      rest van de fotos komen eraan, benen enz.

voorlopig alleen mijn buikje, en mijn rug!

( ik ben 35 en heb 8 jaar niet getraind, kijk mijn stats!)
    • gerardus
      auto aan de kant en fietsen!!!!!!!!
    • Tractortje
      inderdaad gozer, ik ga je nog geen beoordeling geven. dat doe ik pas als de resultaten er zijn. suc6!
    • Powerblade
      Nu een 5je, want er is veel werk aan de winkel.
      Ga hard KT doen, en ga ook cardioën, met je voeding iets onder onderhoud.
      Je hebt zoveel vetmassa dat je wel spiermassa op kunt bouwen zonder te gaan bulken.
      Dus je voeding met de goede verhouding E/K/V en een goed trainingschema en het komt wel goed.
      Spreken doe ik uit eigen ervaring want ik ben ook van een vrij hoog BF% begonnen, en dat neemt nu geleidelijk aan af.
    • Subwoofer
      Heel wat fietsen enzo...

Met wat goeie wil en inzet lukt je dat wel ;)

Greetz

Succes
    • DonK
      Lijkt mij een goede bouw om snelle vooruit gang mee te boeken!!!
    • klusmier
      he danoontje, heb je niks beters te doen dan jennen? kom anders eens naar arnhem, setjes squaten of legpress...............je bent een sukkel!
    • sloeber
      dikke 10.....ik heb de zelfde lichaamsbouw en heb zelf niet het lef om een foto te posten......respect.
    • Cyc
      10 om de 1, de 3 de 3 en de 4 te compenseren :s
    • dolph
      geweldig man
      alleen een beetje op je voeding letten ben ook zo geweest
    • klusmier
      thnx guys.........ik denk dat ik nu na bijna 7 maand wel aardig op de goede weg ben...... ;)
    • Balboa18
      heej klusmier! je bent tog PL'er?
      10 om die 1en te compenseren
    • NrG
      goeie bouw!
    • jacoba
      lekker nog een 10 van mij......
      gewoon doortrainen komt er wel.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    klusmier
    Datum:
    2 jun 2005
    Bekeken:
    13.064
    Reacties:
    49
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie