1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Daster

Bulk 2010

Ik sta dr niet op mn best op.. Buik vergeten aan te spannen, en die staat beetje bol van het vele eten/bloat. Met vet valt het nog mee! Span alleen mn quads aan Weeg 96kg nu. (13kg zwaarder dan afgelopen zomer)

Bulk 2010
Daster, 23 jan 2010
    • TWiM87
      Een goed totaalplaatje, zeker als je je UB niet aanspant.
      Ik vind het echter een stuk indrukwekkender als je net gecut hebt zoals andere foto's die ik wel eens voorbij heb zien komen van je.
    • tremendes
      idd geen geweldige pic, maar zie wel dat dit niet verkeerd is..
    • Curtis
      train je rug wel goed ?
    • Beast N°1
      vind je hier wel goed buff ogen hoor! je hebt goeie massa gepakt!
    • NoPainNoChange
      oogt inderdaad wel goed man!
    • loastres
      wat een achterlijke comment ...
      alsof je zijn rug kan beoordelen van hier

net totaal plaatje vind ik ook,
      keep it up
    • Ano_88_7
      Aardig buff gozer. VP is wel een heel eind opgelopen zie ik, maar dat komt helemaal goed tegen de zomer. Gevaarlijke contest kandidaat wordt dit.

Goed bezig kerel!
    • kid icarus
      damn ik herken je nog als die ecto bruce lee van vorige zomer ,

Beste progressie maat . Dikke 10
    • Soltari
      Ik ben erg benieuwd hoeveel spiermassa je aan deze bulk over houd als je straks weer droog staat. Goeie benen trouwens.
    • Curtis
      @loastres

totaal geen v-shape ook al zit je in de bulk .....
    • MastaguyB
      Flink gebulkt.. Hoe lang doe je erover om weer droog te staan zoals zomer 2009?

@curtis. Kun jij door hem heenkijken ofzo? Met deze pose heeft niemand een v-shape.
    • YannickLB
      @ curtis: als je zijn oudere foto van rug ziet, kan je zien dat hij toen al heel netjes rug trainde.
      dat zal na verloop van ervaring heus niet minder zijn geworden hoor...
    • Daster
      Ik heb geen hele grote V shape van mezelf hoor, maar dat is meer genetisch, qua massa/kracht is mn rug wel goed in verhouding naar mn mening.

Komt die opgezette pens bij :P Voel me veel beter bij laag vetpercentage. Normaalgesproken span ik mn buikspieren trouwens ook 24/7 aan haha.

@MastaguyB. Vorige keer heb ik maar iets van 3 weken echt gecut. Komende zomer wil ik nog wel droger staan, misschien wel richting de 6%.
    • KEUN
      wat een verschil ten opzichte van vorige zomer!
      ziet er goed uit, flinke benen ook.

voor nu krijg je een 8, ben benieuwd hoe je na je cut eruit ziet!
    • Paljas
      Beste poten!
    • Arminius
      Monster quads
    • skinnie
      netjes, een 10 om die 5 van Jwve te compenseren, anders een 8
    • salieri
      Monster!
    • Maxwell
      Persoonlijk vind ik dat dit vetpercentage je helemaal niet verkeerd staat.
      Ik vind het eigenlijk nog wel bruter dan die low bf pics in je gallerij.

keep up the good work!
    • insanityy
      8.5 ---> 9 Ziet er goed uit man
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Daster
    Datum:
    23 jan 2010
    Bekeken:
    14.680
    Reacties:
    49
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie