Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
oh joh, broeder heywood, u bent wel een beest hoor, ik wist niet dat gij zo groot was! ik denk dat broeder obeb en broeder pietje straks u ook complimenteren met u beestelijke gestalte. alles lijkt zo ook wel in verhouding. tegenover u ben ik natuurlijk niet sarcastisch he, dat ben ik alleen tegen gasten met een leipe foto enzo
ik vind je echt een nette rug hebben kerel! kan ik nog wat van leren als thuistrainer . Jij hebt de dikte en de armen wel goed in verhouding.
doorbulken is idd een goed keus, maar ik zou wel clean doorbulken. je bf moet natuurlijk ook niet uit de hand lopen. dat zou ook zonde zijn. want aankomen blijft 10keer leuker en makkelijker dan cutten.
gewoon blijven bulken, het loopt imo niet uit de hand ofzo.. gewoon aan het uiteindelijke resultaat blijven denken zo doe ik het ook.. maar jij, jij bent massief.. ga zo door man! 9+
Haha, thanks Piet! Ik moet idd opletten met mijn BF daarom dacht ik er eerst ook aan om te gaan cutten maar ik vind het toch nog te vroeg. Ik probeer gewoon de komende maanden zo schoon mogelijk te eten
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.