1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

o eilering

bulked vs skinny

bulked vs skinny
o eilering, 16 nov 2016
    • sjorsdoren94
      zou eerder zeggen super bulk naar bulk.
      als je 8% bent kun je jezelf skinny noemen :P
      o eilering vindt dit leuk.
    • o eilering
      @sjorsdoren94

Ah dus bij 8 procent ben je skinny, welke foto is het meest recent denk je dan??

Eigenlijk is mijn hele bodybuilding periode een dikke bulkXP En op de linker foto zie je mijn abs beetje doorkomen................O nee dat zijn lijntjes van de vet rollen oeps...
    • Florianknetter
      Ik zou echt eens een serieuze cut doen je zal er veel breder uitzien of nu, nu ben je tamelijk dik ook, Ik denk onder die laag spek dat er serieuze spieren onder zitten. bodybuilden is niet enkel bulken e:flexgrin:
    • Brutushakt
      Ik juist niet! Die eerste foto is beetje mijn streef, die andere fotos van je ook.. Goede krachtstats ook zeker ?????
    • o eilering
      @Florianknetter Die linker foto is niet recent zit nu in de cut;) maar verlies dan altijd wat massa dat is zonde, ik draag xxl dus die breedte zit er wel. Droog worden kan iedereen spieren opbouwen niet in mijn mening. Heb jaren droog gestaan zal zo eens een foto posten van die tijd.
    • o eilering
      @Brutushakt Thanks, ik vind het ook zo overdreven dat iedereen altijd zeurt over vet en zegt dat je onder de 12procent vet moet ziten om een degelijke bodybuilder te zijn.... Ik heb jaren op 11 procent gestaan en toen kwamen pas net mijn aders door, en met mijn bouw was dat niet gezond slechte weerstand en kracht zat er amper. Ik vind het veel machtiger om in een xxl shirt dat strak staat 3x 180kg te bankdrukken of 200kg te squatten heheheh er moet een balans zijn tussen uiterlijk en kracht
    • Brutushakt
      Is het bij mij hetzelfde bij mij, als ik cut loop ik ook alles op, en op 15 procent voel ik me al een vaatdoek.......................... Respect voor de mannen hier die laag in hun VP staan maar ik denk dat dat niet bij ieder zijn bouw werkt.
    • Florianknetter
      @o eilering

Daar heb je wel gelijk in, ik vind ook onder de 12 procent niet echt nodig maar er moet toch een bepaalde vorm in blijven vind ik.
    • Brutushakt
      @Florianknetter Een buik en 2 tetten is ook een vorm toch? :angstig::angstig::angstig::angstig::angstig:
      Haha, je hebt wel gelijk maar als je serieuze massa hebt vind ik dat niet eens zo´n probleem :scold::headbang::headbang::headbang::scold:
      o eilering en Florianknetter vinden dit leuk.
    • 4me
      Ik kies voor de bulkt versie, mijn streven! Vind ik zelf een mooi postuur en zal mij daar beter bij voelen.
    • o eilering
      @Florianknetter Een bepaalde vorm... Zo klinkt het net alsof ik vetceps heb in plaats van biceps;p

hahaha
      Pimdebakker vindt dit leuk.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    o eilering
    Datum:
    16 nov 2016
    Bekeken:
    1.330
    Reacties:
    11

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    502,1 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    2124px
    Hoogte:
    995px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).