1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
Haye

Bulky bulky van 73 naar 80

Na gecut te hebben van 79kg @ high bodyfat naar 73 12% nu weer een bulk, dit keer richting de 85. Momenteel 80kg Geen mooie foto maar wel handig om de progressie bij te houden, cu @ 85 kg!

Bulky bulky van 73 naar 80
Haye, 16 apr 2014
    • Cyc
      Als je het toch over progressie hebt, waarom staar je je dan blind op je lichaamsgewicht?
    • Haye
      Gewoon een doelgewicht. En ik staar me er niet blind om maar het is toch wel handig om bij te houden :)

Toen ik 79 woog vorig jaar was ik een vatsig paard (uit de hand gelopen bulk) dit keer ben ik 80 en een stuk minder vatsig! Progressie dus!
    • Justalog
      Armen zijn wel redelijk, maar in bijv de chest zit totaal geen vorm
    • Haye
      Heb helaas veel vet onder m'n tietjes zitten :( wordt aan gewerkt bij de volgende cut :)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    Haye
    Datum:
    16 apr 2014
    Bekeken:
    683
    Reacties:
    4
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie