MuscleMeat
Buttie88
Foto Contests

Buttie88

Een aantal maanden geleden mij ingeschreven voor deze contest. Vol zelfvertrouwen dat ik mijn droomfysiek in een x aantal maanden voor elkaar zou krijgen ging ik met een groot calorietekort van start. Echter door veel te laag in de calorieën te gaan zitten viel ik meerdere keren in de valkuil van overeten en draaide ik rond in een cirkel. Mentaal kreeg ik veel uitdagingen en leerde beetje bij beetje dat mijn eet gedrag beïnvloed werd door vele factoren. Uiteindelijk leerde ik ook dat de grootste uitdaging consistentie was en dat ik extremen in voeding en training vroeg of laat terug zou krijgen op een manier die niet wenselijk was en mijn doelen uit zicht haalden.

Na een flinke vakantie de knop om gezet en geaccepteerd dat mijn weg naar mijn doel vooral behaald zou worden als ik een weg zou inslaan die vol te houden is op lange termijn. Inmiddels is het dan ook geen spontane sprint meer maar is trainen en voeding een belangrijk en leuk deel van mijn dagelijks leven geworden. En dbb ook 😁

Ondanks dat mijn fysieke doel nog niet behaald is heb ik mentaal vele doelen behaald die nodig waren om efficiënt te werken aan het fysieke doel en gaat mijn journey verder. Alsnog ontzettend tevreden met mijn huidige fysiek en trots op de collage en kijk dan ook tevreden terug op deze contest 😇

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/van-chubby-en-klein-naar-hoe-ik-wil-zijn.439219/

Media informatie

Categorie
Contest 2024
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
344
Aantal reacties
1
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews