AndroidHealthClinic
verb

bye bye

• Media owner verb
  • Datum plaatsing
Dit moet zowat de beste foto zijn die ik ooit van mezelf heb gezien. Gewicht was hier 98kg op nuchtere maag, momenteel +- 101kg. Nu heb ik het er ff helemaal mee gehad want het brengt teveel ongemakken met zich mee op vlak van kledij, opmerkingen van buitenstaanders, men hoofd wordt te klein :D, ... Dus nu ga ik denk ik naar een kleine 90kg gaan, en kurkdroog staan. In het begin zal het mentaal wel moeilijk zijn, maar soit, kan me geen zak schelen momenteel.
'k heb een redelijk smal gezicht hehe, moest je me irl zien je zou me wel gelijk geven ;) ik vind het alleszins geen zicht meer...

inderdaad dit is gewoon geweldig:)
cutten naar kurkdroog isgoed, maar daarna zou ik gewoon gaan bulken hoor!

WTF Verb! ontzettend dikke foto..de sfeer doet me denken aan foto's van Kevin Levrone!

Behoorlijk gifted..kom maar wat massa bij mij brengen als je wat moet missen..;)

dit vind ik echt droog zat! zonde dat je dit fysiek niet nog verder uitbouwt zit echt potentie in

super foto kerel, ik begrijp je wel...denk dat jij dat makkelijk red op 93/94 kilo...dus ga er voor! grt.

ik zou niet 1 moord, maar een paar moorden doen voor jouw fysiek

Wat een schouders!Jammer dat je de rem erop gaat zetten ik vind het persoonlijk allemaal goed meevallen qua proporties.Maar jah,je moet doen waar je je goed bij voelt...

@ norfumi, als je hem in het echt zou zien is die waarschijnlijk wel groter.

@verb, ik begrijp wel wat je bedoeld, ik heb een bepaalde (strakke) kledingstijl van pantalons en overhemden maar die overhemden pas ik al niet meer, en ik ben pas 3 kilo boven mn gewicht.
10 voor de foto omdat je dit natural bereikt hebt

ik denk dat er hier velen zijn die niet goed kunnen inschatten hoe groot 102kg bij 1.80m aan dat vetpercentage is... Sommigen lijken hier op foto bij 80kg aan 1.80kg groter dan ik, maar irl kunnen ze 2x in mij denk ik.
Voor mij begon het te groot te worden alleszins.

"Voor mij begon het te groot te worden alleszins."

Haha damn wat een luxe :D

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
verb
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.542
Aantal reacties
34