Fitness Seller

Contest 2010

Fotowedstrijd zomer 2009 mannen

Motivatie quotes

"The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds." - Henry Rollins

Media statistieken

Categorieën
34
Albums
95
Geüploade media
8.162
Externe media
7
Reacties
96.860
Schijfgebruik
676,9 MB
Ik ben eind juni 2007 beginnen trainen. Momenteel 95kg op nuchtere maag, op alle foto's zit gewicht rond de 97-98kg. Armen zijn ongeveer 45cm, benen ongeveer 67cm. De foto linksonder is verkleurd door de lamp die op me scheen (ben geen profesionele fotograaf dus het was niet gemakkelijk om plaatsten te vinden waar ik een goede belichting had om alles deftig te laten uitkomen :p ). Over men benenfoto ben ik niet geheel tevreden, maar doordat men buikspieren er behoorlijk opstaan heb ik toch voor deze foto gekozen. Sinds februari 2010 (woog toen 90kg op nuchtere maag, heb hier toen voor het eerst wat foto's gepost op het forum) ben ik me voor het eerst echt eens goed gaan toeleggen op een deftig voedingsschema, en ben dan een pak meer en beter gaan eten met dit als resultaat. Ik heb niet speciaal een dieet gevolgd voor deze contest, dit vetpercentage heb ik het hele jaar door.
Beoordeling Beoordeling
0,00
Geplaatst door Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing Datum plaatsing
1 aug 2010
Aantal vertoningen Aantal vertoningen
13.225
Reacties Reacties
48
STALLONE POWER

19 jaar
1,79m
93kg
11%

Ik train al bijna 4 jaar,waarvan de laatste serieus is geworden.
Ben begonnen op 67 kg 3 jaar laten 97,dus 30kg spiermassa gegaind waarvan veel vet en vocht is natuurlijk.
In de bulk woog ik 97 kg 17%,nu eerste keer goed gecut 11% op 93-94 kg.
Verstand komt met de jaren mee heb de eerste 2 jaren gebulkt wat in mijn ogen
fat gain was.Nu weet ik natuurlijk veel meer .
Ik neem BB serieus aan,als ik naar Marokko vakantie,of uitga ,familie altijd mijn eten etc..
Je moet er zeker wat over hebben:hardwork,dedication,sacrifice and so long
Ik weet dat ik niet de beste genen heb maar ik wil wel eens een wedtrijd doen binnen 2-3 jaar.
Ik train 5 maal de week,al 8 weken gecut met low carb moderate fat en high protein + 6 maal de week cardio,
met 1 refeeddag(high carbs).
Gisteren heb ik voor de shoot een lekkere bicky burger met frieten en chocolade gegeten:resulaat was wel goed:
Een heel goede pomp :d.
Nu weet ik dat op DBB veel racisten zijn,en anti marokanen.
Ik heb 2 zinnen:
Er zijn goede/en er zijn slechte(zoals elke nationaliteit)

SUCCES AAN IEDEREEN;)
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
6.958
Reacties Reacties
31
" Rond mijn 15de was ik de levensstijl van een "standaard" tiener beu . Hele dagen televisie kijken , gamen ... tijd voor wat anders .
Niet veel later begon ik steeds vaker de fiets te nemen i.p.v mijn ouders als taxi te gebruiken . Zondag werd zwemdag en mijn skatesloefen ruilde ik om met nieuwe nikies .

Toen ik 16 werd , deed ik mezelf een abo cadeau in de plaatselijke sportschool . Dit om mijn conditie te verbeteren . Jaren vlogen voorbij en opeens was het 31 december 2008 .
Ondanks mijn goede conditie en snelle tijden op de piste en in het zwembad , voelde ik me nog steeds een grijze garnaal in de massa .

Op 1 januari 2009 ruilde ik de cardiotoestellen om voor "het ijzer"
Dit veranderde mijn leven , ik wist dat dit mijn sport was .
Mijn levensstijl !! "

Stats : 84 kg 1 m 89
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
5.491
Reacties Reacties
15
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
17.252
Reacties Reacties
82
Forumnaam: Michiel4
Stats: 1m83, 80kg, taille: 80cm
BP: 105
SQ: 160
DL: 200

Verhaal: Ik neem uiteraard niet deel aan deze contest om in de prijzen te vallen maar omdat ik zo'n 14 weken geleden gestart ben met het cutten, het leek me een goede motivatie om terwijl mee te doen met deze wedstrijd. Ik woog ongeveer 89kg bij een vetpercentage van 18-20%. Op het hoogtepunt woog ik zelfs even 93kg. Nu zijn we 14 weken verder en ik weeg nog 80kg op nuchtere maag en eigenlijk moet er nog een paar % af. Ik sta er nog niet ideaal bij maar ik wou me niet overhaasten voor deze contest, ik doe het op mijn eigen tempo. Binnekort start ik waarschijnlijk met keto om dat hardnekkige vet weg te krijgen. In mijn contest log kan je beginfoto's en ook extra info vinden over mijn transformatie. Voor mij is het cijfer minder van belang maar opbouwende kritiek is zeker gewenst. Zelf ben ik niet tevreden over mijn armen, (zijkant) schouders en uiteraard benen (en zeker kuiten). Benen zal ik de komende clean bulk met meer herhalingen aanpakken, vroeger trainde ik 2x per week benen op kracht (sq: 160) maar echt groot zijn ze niet. De vele uurtjes cardio kunnen daar ook voor iets tussen zitten. Bedankt aan alle lezers van mijn log en aan alle stemmers!
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
4.474
Reacties Reacties
19
Mijn persoonlijke verhaal :

Toen ik begon met trainen (2005)had ik er totaal geen idee van wat bodydbuilding was op een dag zei mij vader : "Kom we gaan eens trainen"
dus zo gezegt zo gedaan we gaan trainen en doen wat kracht en cardio.
Na denk een half jaar heb ik het idee dat ik hier toch eens wat mee over wil leren.
Ik meld me aan op DBB en ga rustig aan wat lezen over deze sport.
Gewicht was toen nog 58KG
Langzaam aan krijg ik meer trek door het trainen en ga ik ook wat meer broodjes eten.
een jaar later (2006) is mijn gewicht 66 KG en nog steeds erg droog
2007 : 76 KG
2008 : 90 KG
2009 : 96 KG
en vanaf toen wou ik serieus gaan trainen maar door het gebruik van Roaccutane heb ik 6 maanden slecht kunnen trainen zonder vooruit gang te boeken.
De overige 6 maanden van dat jaar heb ik wel iets van vooruit gang geboekt maar er zat veel meer in.
En na deze contest wil ik serieus met voedings en trainingsschema gaan trainen om in 2012 mij eerst YBF wedstrijd te gaan draaien.

Stats :
1,89m
84 KG
8 - 10 % lichaamsvet (3 - puntsmeting)
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
5.309
Reacties Reacties
15
Yo DBB'ers.
Even wat info over mezelf voor diegene die mij niet kennen.
Ik ben 24 jaar jong, 1m80 groot/klein ;) Ondertussen ga ik stilaan naar de 6 jaar toe dat ik actief met de sport bezig ben.
Ik ben iemand die zeer gedisciplineerd en punctueel is op het gebied van voeding. Mede daardoor denk ik dat ik toch het resultaat gekomen ben waar ik nu sta.
Mijn trainingen zijn meestal vrij basic. Bijna allemaal basis oefeningen, zo zwaar mogelijk en ruwweg altijd tussen de 6 en 15 reps.
Vorig jaar heb ik wedstrijd meegedaan met de WABBA en heb de junioren klasse gewonnen. Tegelijkertijd heb ik het geluk gehad dat Rene van XXL mij wou sponsoren.
Voor deze contest heb ik gedieet, maar nog niet om in topshape te staan. Dat was niet echt haalbaar gezien het feit dat ik rond oktober nog een wedstrijd zou willen meedoen. Moest ik nu al 100% in shape zijn zou het zeer moeilijk zijn om de shape te behouden tot oktober + dat ik misschien wat massa zou kwijt geraken. Toch denk ik dat ik een redelijke shape bekomen heb! ( Daar mogen jullie over oordelen ;) ) Voor de mensen die graag andere pose's zouden zien, in mijn gallery staat er oa. een side chest en een Most muscular die beide recent zijn. Heb een keuze moeten maken voor de foto's en aangezien we er 4 mochten plaatsen heb ik voor deze gekozen. Ik had graag een fotoshoot gedaan, maar aangezien ik in nog betere shape zal staan binnenkort leek het mij logisch het geld te besparen en dan pas te doen. Heb met de zelfontspanner zo duidelijk mogelijke foto's genomen van de spiergroepen. Op die manier kunnen jullie hopelijk voldoende vergelijken met de andere deelnemers.
Verder wens ik iedereen veel succes. Mensen die vragen hebben mogen deze altijd stellen.

Moge de beste winnen!
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
13.341
Reacties Reacties
49
Forumnaam:
grotesjaak

Bodystats:
op de dag van de foto - 1.83 m, 85/86 kg, 8%

Info:
Voor de mensen die mij kennen: hoi. Voor hen die mij niet kennen: hoi, ik ben grotesjaak.
Bodybuilding begon bij mij echt in September 2008. Ik woonde toen in Canada op loopafstand van een mooie sportschool. 6x p/w trainen was normaal voor mij. Zonder echt goed te eten bouwde ik een 'oke' fysiek op, maar brandde helemaal leeg door weinig voedsel en te veel training. toen ik terugkeerde naar Nederland in januari woog ik 78 kg bij een BF schatting van 10/11%.

toen begon het echte werk...veel te lezen, kijken en leren, en ik begon met gainen. In 10 weken tijd was ik de 90 kilo gepasseerd, 91 kilo woog ik toen...bf liep ook aardig op moet ik bekennen en de creatine mono maakt van mij een vochtbeest. doorgebulkt tot ik in de zomer van 2009 102 en op een bepaalde dag 103 kilo woog.

november 2010 ben ik verhuist naar utrecht en op mijzelf gaan wonen...dit betekende een ander leven, veel kosten, veel tijd kwijt met shit - en t*ring wat is blijft dit een dure hobby. tot aan januari flink genoten van m'n nieuwe leven: veel drank, weinig slaap, slecht eten, onregelmatigheid, enz. Dat was m'n fysiek ook aan te zien - ik haalde de 3x p/w nog wel meestal, maar het begon nergens op te lijken.

In februari begon ik met rigoureuze veranderingen door te voeren en alles serieus aan te pakken...ik schreef mij in voor de contest en ging langzaam aan toewerken naar een flink cut...door het uitwisselen van informatie met collega deelnemers en het blijven lezen en leren heb ik na mijn mening een mooi resultaat neergezet en bovendien gepiekt op dat ene moment. tijdens de fotoshoot was ik in m'n beste shape ooit, dat is een ding wat zeker is!

Succes met stemmen!
grotesjaak
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
7.538
Reacties Reacties
29
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
7.013
Reacties Reacties
39
Verhaal:

Beste forumleden. Ik ben Rob en train nu zo'n 10 jaar met wisselende intensiteit. Ik ben begonnen met een kleine 52 kg bij een vet% van een kleine 6%, niet je doorsnee kleerkast kan je wel zeggen. Mijn grote broer en all-time hero ging al geregeld naar de sportschool, en dat was al goed te zien aan zijn (genetically privileged ;)) chizzled abs & tight chest. Toen ik de eerste blikken van verbazing en afgunst op de gezichten van mensen zag toen ze hem aanschouwde tijdens het zwemmen wist ik het: die blikken wil ik ook opwekken! Ik wilde ook blikken van walging, pure jaloezie en een diverse collectie aan squirtfontijnen die de lucht in knallen wanneer ik over het strand loop, en niet alleen door mijn massieve schlong die als een reusachtige mooseknuckle aftekend in mijn veels te strakke bikkembergs zwembroek. Dit was een nieuw doel voor mij, ik ga gespierd worden, shit just got real...

Vanuit daar is het een lange weg geweest met vallen en opstaan die ik nooit had af kunnen leggen zonder DBB, want er zijn veel momenten geweest dat ik bv tijdens mijn stage na het lunchen met collega's op de plee nog een pak droge brinta stond weg te rammen en dacht: Rob, wtf ben jij aan't doen?! Haha, je moet ooit tot extremen gaan om er extreem uit te zien...

Stats:
1.78m
81kg
8%

Ik ben vooral BB gericht in de zin dat ik massa voor kracht plaats, maar maar doe dit zeker niet alleen door in de gym pompsetjes te maken in de biceps curl machines. Ik train graag met hoge intensiteit en een redelijk hoog volume. Zoals in mijn log te lezen is ben ik het afgelopen jaar begonnen met WSB en ook eindelijk eens aan de cardio gegaan, en deze combo is echt killer voor mij. Naja, de pics zijn het resultaat, dus oordeel zelf. Veel succes aan de anderen afgetrainde mofo's hier want er zitten wat beeschten bij dit jaar,

Rob
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
10.246
Reacties Reacties
41
Mijn stats:
176cm
84 kilo
10,1%

Heb voor de eerste keer ge-cut dus alles was nieuw voor me en wist dus ook nog niet hoe me lichaam erop reageerde. Ik was begonnen op 86 kilo op 16,7% en heb de eerste 3 weken geen cardio gedaan en op onderhoud gegeten, de 3 weken erna minder gegeten met 45 min cardio na de training, en de laatste 6 weken onder de 2800 calorieen gezeten en op het laagst op 2450 calorieen en daarbij ook nog eens 45 min cardio in de ochtend. Deed alleen cardio doordeweeks!
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
5.660
Reacties Reacties
19
forumnaam : Loastres

Ik train nu al zo een goeie 20 maand met ups en downs, ik studeer kinesitherapie => downs voornamelijk rond examenperdiode.
ben begonnen als een mager iemand van 55kg, nu zit ik rond de 88kg.

Misschien ook handig om te vermelden dat ik de ziekte van crohn heb,
dit is een chronische onsteking van de darmen en hierdoor is mijn voedings-opname niet altijd optimaal.

Ik hoop verder nog veel progressie te maken en dan zie ik wel waar ik naartoe kan gaan ;)

stats :

leeftijd : 20j
gewicht : 88kg
lengte : 180cm
vet% : ~14% (schattin
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
3.938
Reacties Reacties
12
Info/stats

Leeftijd: 23
Lengte: 1.75 m
Gewicht: 98kg
bf: 10-12%
Traingsjaren: 4

Pr's
Bench: 1x130kg (oud)
Squat (full): 1x190kg (oud) - 6x180 (recent)
Deadlift: 1x250kg (recent)
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
10.684
Reacties Reacties
53
Nickname: KoekieMonster.

Ik train nu sinds mei 2009.
Ik kom van heel ver; 73kg bij 12/13% vet (wat heel weinig is voor mijn lengte)
Heb doorgegeten tot ik 88-90kg woog en toch eigenlijk iets te veel vet had.
Toen ben ik wat gaan droogtrainen en het resultaat na 2,5maand droogtrainen is 80kg bij 8% vet
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
5.934
Reacties Reacties
23
Stats:
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 1,78m

Begin contest:
77KG
BF 9-11%

Einde contest: na het wedstrijddieet zonder zuivel/natrium
Gewicht: 70KG
BF: 6-7%

Kort verhaal:
Sinds augustus 2007 train ik om te werken aan mijn fysiek. De eerste twee jaar van mijn trainingstijd heb ik mij echter niet verdiept in voeding en trainde dus zonder een voedingschema. Tot mei 2009, toen ik het forum ontdekte en ik mij meer ging verdiepen in de sport. Vanaf die dag tot de dag van vandaag ben ik serieus aan het trainen met een voeding en trainingschema.

In de eerste twee jaar ben ik echter maar een kleine 7kg aangekomen maar ik oogde al gelijk een stuk zwaarder dan ik daadwerkelijk was. Sinds ik me aan een voedingschema hou (augustus 2009) ben ik in 11 maanden tijd 12kg toegekomen.

Tijdens de laatste drie weken voor de contest heb ik mij gefocust op het verliezen van vocht en het nog iets verlagen van mijn vetpercentage. Door het cyclen van natrium en kalium heb ik veel vocht kwijt gespeeld.
(hierover kun je meer lezen in het artikel van Big-T in de wedstrijdvoorbereiding sectie)

Krachtstats:
BP: 6x100KG
DL: 1x160KG
SQ: 4x125KG
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
7.061
Reacties Reacties
38
Stats
1,70
72 KG
Traningstijd: 3 jaar

Kort Verhaaltje
Ik ben begonnen met bodybuilden op mijn 15de. Op dat moment was ik gestopt met judo, ik vond mezelf wat smal en wou graag gaan trainen.
Zoals iedere bodybuilder ben ik klein begonnen, toen ik begon woog ik nog maar 51 kg. Ik besloot paar dumbells aan te schaffen en lekker ertegen aan te gaan.
Na een half jaartje thuis te hebben getraint, met toch redelijk gains, ik woon 59 kg voor ik naar de sportschool ging.
In die tijd op de sportschool altijd hard getraint, en proberen het beste uit elke training te halen.
Alleen de voeding is een probleem, ik woon bij mijn ouders, zij zijn niet blij met mijn sport. Ze zijn erg streng, en kan niet eten wat ik wil en wanneer.
Toch heb ik doorgezet, en goede gains gemaakt. Helaas sta ik niet zo droog als ik had gehoopt, maar verder ben ik tevreden met mijn progressie.
Ik deed mee voor de eer zoals ik al zei, om in mijn beste shape te komen.
Ik wens alle deelnemers het allerbeste. En natuurlijk moge de beste winnen!!
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
5.916
Reacties Reacties
16
Heb niet gericht getraind voor deze contest daarvoor speelde teveel anderen dingen op dat moment maar wel geprobeerd in shape te blijven. Achteraf best tevreden en een flinke sprong vooruit gemaakt ten opzichte van beginstituatie met dank aan de almachtige kettlebell en flinke dosis doorzettingsvermogen. Iedereen veel succes in de contest.

Mijn stats: 1.78 cm, 68 kg, biceps 41 cm, borst 105 cm, bovenbenen 59 cm.
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2010
6.227
Reacties Reacties
25
Terug
Naar boven