Fitness Seller

Contest 2011 (v)

Fotowedstrijd zomer 2011 vrouwen

Motivatie quotes

"The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds." - Henry Rollins

Media statistieken

Categorieën
34
Albums
95
Geüploade media
8.162
Externe media
7
Reacties
96.860
Schijfgebruik
676,9 MB
Stats:

Leeftijd: 29 jaar
Lengte: 1,65m

Begin contest: 67.9 kg VP 32,46 %
Einde contest: 65.7 kg VP 26 %

Eigenlijk ben ik nu pas 9 weken echt serieus bezig met krachttraining!
Ik ben ongeveer 2 jaar geleden begonnen met af en toen wat krachttraining te doen (meestal FB) wanneer ik bijv een blessure had waardoor oa niet kon hardlopen.

Voor deze contest heb ik eindelijk doelen kunnen stellen, helaas heb ik ze niet gehaald (doel was 62.5 KG en 25% VP) maar we zijn goed op weg en ik heb plezier en
de motivatie voor KT gevonden.
Daarbij heb ik besloten om te blijven loggen daar dat voor mij een extra motivatie is.

Ook de Bootcamp onderleiding van Mascha Tieken en Willeke Davis heeft mij motivatie hierin versterkt.

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/miss-beachproof-2011-xilas-log.277045/
Beoordeling Beoordeling
0,00
Geplaatst door Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing Datum plaatsing
1 aug 2011
Aantal vertoningen Aantal vertoningen
5.867
Reacties Reacties
31
Mijn stats : 1m58 - 58,3kg - vet 19%

Meer info over mezelf staat op mijn logje.

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/miss-beachproof-2011-log-trifitgirl.276759/
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.445
Reacties Reacties
16
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.953
Reacties Reacties
18
Mijn doel ligt eigenlijk na de zomer, om weer een poging te doen een wedstrijd te gaan doen. Focus ligt dus vooral op spieropbouw, en dat is nou net niet mijn sterkste kant, dit gaat erg traag. Ik ben dan ook niet aan het cutten geslagen: zware sets, voeding op bouw, niet te veel cardio. Wel heb ik geprobeerd om mijn vetpercentage onder controle te houden. Voor de contest had ik een vet% van 23 a 24, dit is gedaald naar 20, terwijl mijn gewicht redelijk stabiel is gebleven: 63,5 kilo bij 1.75. Ondanks terugkerende ziekte, toch door blijven gaan: Gelukkig heb ik mijn lijf redelijk onder controle :D

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/sue-contestlog-2011.276173/
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.442
Reacties Reacties
15
Forumnaam: Sanneee
Bodystats begin contest:
76,6 kg
27,6%

Bodystats einde contest:
75 kg
vet% geen idee, degene die het normaal meet was er niet en de andere meting klopt volgens mij niet.
Laten we het op 27% houden.
Doel = niet behaald. Wilde 74 kg met 25%.. Helaas.
Er moet nog een klein verhaaltje bij tja wat kan ik zeggen.. Beetje matige resultaten vind ik zelf maar maakt niet uit. Voel me wel beter en iets dunner en daar gaat het om. Ik ga gewoon verder met m'n eetschema en trainingen dus het komt vanzelf. Zal later dit jaar weer eens wat foto's posten als er wat meer resultaat te zien in!
Iedereen bedankt voor het volgen en voor de leuke comments, ik ga weer verder loggen in de Powerlifting sectie bij m'n eigen log.

Groetjes Sanne

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/sannes-miss-beachproof-contest-log-2011.276526/
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
6.170
Reacties Reacties
34
Begin stats: 62,5 kg, 21% vet
Eind stats: 60,8 kg, 17% vet

We hadden 3 maanden om in shape te komen voor deze contest. De eerste 2 maanden kwam ik eigenlijk alleen maar aan. Tot 4 weken geleden woog ik 64,5 kg en stond ik op 19%. Ik had een carb-cycling dieet gevolgd met iets teveel (ongeplande ) refeeds, waardoor het uiteindelijk neer kwam op een Holy Grail: ik had wat vet eraf gewerkt en heel wat massa en kracht gewonnen.

Niet zo gek, want ik was weer volop begonnen met trainen na 1 jaar door te hebben gesukkeld met 2 tennisellebogen. Mijn spieren reageerden perfect op de zware trainingen en de goed getimede voeding en mijn kracht stats zijn in die 2 maanden weer op het oude niveau gekomen en nog een flink stuk hoger, behalve voor rug en biceps, want met pull oefeningen heb ik nog last van mijn linker elleboog.

Maar goed, ineens was het 1 juli en ik was alles behalve droog. Er zat niets anders op: ik moest aan de keto. In week 1 heb ik de koolhydraten afgebouwd tot 20 g per dag, en dat heb ik volgehouden tot 3 dagen voor de fotoshoot, toen het tijd was om te laden. Mijn training heb ik ook aangepast: ik trainde niet meer op kracht, maar op hypertrofie, om zoveel mogelijk massa te behouden.

Ik ben heel blij met het resultaat. Mijn bovenlichaam is aardig droog geworden en ik heb meer massa dan ooit. Die vasculariteit is ook nieuw: ik had nog nooit zoveel aders gezien! Alleen mijn benen heb ik niet droog gekregen, maar ik ga nog door, want ik wil die quads en hamstrings zien die nu met gemak 90 kg squatten! Dus op naar het volgende doel!

Enneeeh... dit gaat eigenlijk niemand anders aan, maar ik moet twee mensen bedanken! Twee mannen die hun gewicht in goud waard zijn: mijn schat - ja, jij, lekker ding - die mij door de moeilijke laatste 4 weken (en daarvoor ook hoor ) in alles gesteund en ongelooflijk veel voor me gedaan heeft (ik ga het niet vertellen, lief, wees niet bang: je alpha-reputatie zal hier niet door de grond worden gehaald ) Jij bent de beste! En M., mijn fotograaf, die zichzelf een amateur en hobbyist vindt, maar uiterst professioneel te werk gaat en de mooiste foto's maakt die ik ooit van mezelf heb gehad! Reuze bedankt allebei!!!

En ook bedankt alle mensen die mij hebben gevolgd en in mijn logje hebben gepost: ik heb zoveel gehad aan jullie steun! Jullie zijn top!

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/miss-beachproof-2011-with-a-little-drop-of-poison.277955/
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
5.289
Reacties Reacties
29
Hallo DBB-ers
Sinds vorig jaar oktober ben ik lid van dit forum, en vanaf november ben ik begonnen met het omgooien van m'n voeding en heb ik extra KT toegevoegd aan mn normale thaiboks trainingen, ik merkte al snel dat dit werkte waardoor ik eigenlijk nog enthousiaster werd en me steeds meer heb verdiept in voeding en training etc. En nadat anderen me enthousiast gemaakt hadden voor deze contest heb ik toch maar besloten mee te doen, ook al bestaan mn trainingen niet alleen uit KT.

Tijdens de contest heb ik niet zo vaak kunnen trainen zoals ik graag had gewild, ivm snel cursus autorijden, scriptie schrijven, stage etc etc...ik heb de laatste weken mn voeding iets aangepast zodat ik nog iets droger zou komen te staan, ik heb wel 6maaltijden per dag aangehouden. Als ik een KT doe, pak ik meestal 2 tot 3 spiergroepen en ongeveer 3 oefeningen per spiergroep waarbij 4 setjes van 8 tot max 15 herhalingen.

Volgend jaar hoop ik meer massa te hebben en ongeveer hetzelfde vet percentage! See you next year!!

Body stats:
23 jaar
168cm
Gewicht op de fotos is 55,1kg (was 58,5kg aan het begin van de contest)
Biceps 31,5 cm
Onderarm 26,5 cm
Bovenbeen 56 cm
Taille 66 cm

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/miss-beachproof-2011-naomi.277232/
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.673
Reacties Reacties
21
"mijn doel voor de contest was om weer droger te worden en de eerste 2 mnd ging het goed, mijn trainingen gingen steeds beter!
Zelfs een pr met banken gehaald, 70kg 1x..daar was ik wel trots op..
Maar daarna kon ik niet optimaal meer trainen, ik heb geprobeerd de schade te beperken..
Jullie mogen oordelen:) 1.73lang en nu 66,7kg en begon op 68,5..

Bedankt voor t stemmen.

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/miss-h-beachproof-log.276511/
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.709
Reacties Reacties
17
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.447
Reacties Reacties
22
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.656
Reacties Reacties
17
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
7.856
Reacties Reacties
33
Stats: 1m67, 61kg.

Ik ben nu een jaar bezig geweest met trainen en voeding en vond deze contest een mooie manier om te laten zien wat ik bereikt heb. Wilde deze laatste weken behalve wat droger worden:
1. Grotere schouders
2. Meer massa op m'n rug
3. Meer definitie op m'n benen
Daarvoor ben ik 4 keer per week gaan trainen, meer cardio gaan doen en onder onderhoud gaan eten.
De eerste twee doelen zijn gehaald en voor het laatste ga ik nog even lekker door. En daarna verzin ik vast wel weer wat anders! ;)
Iedereen die in m'n logje meegelezen heeft, bedankt voor alle tips en leuke berichten.

Log
https://forum.bodybuilding.nl/topics/miss-beachproof-2011-abfabs-log.276006/
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.980
Reacties Reacties
19